Neexistuje jedlo, ktoré by nedokázala vylepšiť slanina. McDonald’s takto vylepšil aj čosi iné

  • Big Mac je akousi neodmysliteľnou klasikou v ponuke burgrov McDonald's
  • Rovnako tak patria medzi najznámejšie klasiky Mona Lisa či autoportrét Van Gogha
  • Najnovšia kampaň tieto "klasiky" spája a pridáva netradične slaninu.
zdroj: pexels.com/@cacxcagnin - pixabay.com/@free-photos
  • Big Mac je akousi neodmysliteľnou klasikou v ponuke burgrov McDonald's
  • Rovnako tak patria medzi najznámejšie klasiky Mona Lisa či autoportrét Van Gogha
  • Najnovšia kampaň tieto "klasiky" spája a pridáva netradične slaninu.

McDonald’s rozbehol vo Švédsku kampaň na svoj nový Big Mac Bacon naozaj netradičným spôsobom, o čom informoval portál AdAge. V reklamnej kampani na fast foodovy produkt sa objavili najznámejšie maľby všetkých čias – Da Vinciho Mona Lisa, autoportrét Van Gogha či maľba American Gothic, ktorej autorom je Grant Wood. Tie poslúžia celkom netradine na propagáciu burgru.

Akokoľvek nepredstaviteľne to znie, taká je realita. V kampani, ktorá vyšla z dielne reklamnej agentúry NORD DDB Stockholm, sa na slávnych maľbách objavili kúsky slaniny, a to pri príležitosti obohatenia kultového Big Mac o túto ingredienciu Výsledkom je nový Big Mac Bacon. V spodnej časti reklamných bannerov je veľavravný slogan kampane: Klasika. So slaninou. Vyskúšaj nový Big Mac Bacon

Vizuálnu kampaň v uliciach škandinávskej krajiny dopĺňa audio reklama v rádiách, v ktorej do Beethovenovej klavírnej skladby Für Elise znie mužský hlas „oslavujúci“ slaninu. Na záver sa ozve slogan celej kampane.

Čítaj tiež: McDonald’s otvoril svoju najmenšiu prevádzku na svete, ktorou chce pomôcť včelám

Už ako býva zvykom, kampaň rozdelila ľudí na dva tábory. Zatiaľ, čo jedna skupina považuje využitie neoceniteľných umeleckých diel za neúctivé a dokážu to stráviť len veľmi ťažko, druhá skupina ľudí chápe, že marketingové prostredie sa stále mení a momentálne je v štádiu, kedy značky vytvárajú kampane, ktoré rozvíria diskusiu a upútajú pozornosť, čo zvýši popularitu.

Veď ako býva zvykom, aj zlá reklama je reklama. To však neznamená, že by nemala existovať istá pomyselná čiara, ktorá by oddeľovala to, čo je v reklamných kampaniach dovolené a čo je už cez.

zdroje: adage.com; brandingforum.org

Najnovšie video