Nicereply dosiahol už 2 milióny spokojných zákazníkov

Tomáš Kahn / 27. apríla 2015 / Lifehacking

Iba 5 rokov stačilo slovenskému startupu Nicereply, aby získal 2 milióny spokojných zákazníckych ohodnotení. Po dosiahnutí tohto míľnika sa tak môže pochváliť ďalším úspechom.

 

 

K celej tejto udalosti vydal Nicereply aj prehľadnú infografiku, ktorú môžete vidieť nižšie. Ako si môžete všimnúť, tak aj v tomto prípade zafungovalo Paretovo pravidlo, keď 1 milión spokojných zákazníkov dosiahli za 4 roky svojej existencie. Zdvojnásobiť toto číslo sa Nicereply podarilo už iba za 1 rok. V infografike môžete nájsť cenné informácie o správaní aj vašich zákazníkov.

Napríklad: vedeli ste, že umiestnenie vášho miesta podnikania môžem mať vplyv na celkovú spokojnosť vašich zákazníkov? Dávajú zákazníci väčšinou zlý alebo dobrý feedback? Aký je rozdiel medzi hodnotením od anonymného zákazníka a zákazníka, ktorého poznáte? Ako sa zákazníci správajú a čo ich ovplyvňuje? Odpovede na tieto otázky a ešte omnoho viac nájdete v priloženej infografike od Nicereply.

Aj nás úspech Nicereply veľmi potešil a veríme, že sa mu bude dariť aj naďalej. :)

 

 

zdroj: nicereply.com

Pridať komentár (0)