Nike v novej reklame oslavuje silu a vytrvalosť žien v športe. Na čele so Serenou Williams

  • Kultový slogan značky Nike Just Do It pozná snáď každý.
  • V súčasnosti oslavuje 30 rokov a to prostredníctvom reklamných spotov Dream Crazier.
  • Tentokrát sú hlavnými postavami športovkyne, ktoré sa nevzdali aj napriek prekážkam, ktoré ich na ceste postretli.
zdroj: Screenshot / youtube.com
  • Kultový slogan značky Nike Just Do It pozná snáď každý.
  • V súčasnosti oslavuje 30 rokov a to prostredníctvom reklamných spotov Dream Crazier.
  • Tentokrát sú hlavnými postavami športovkyne, ktoré sa nevzdali aj napriek prekážkam, ktoré ich na ceste postretli.

Moment, keď Nike odštartovala oslavy 30. výročia sloganu, resp. kampane „Just Do It“ v hlavnej úlohe s kontroverzným hráčom NFL Colinom Kaepernickom, podnietil vznik diskusií o NFL, o hodnotách značky a o krátkodobom ale aj dlhodobom vplyve tejto kampane.

Teraz, len niekoľko dní po tom, ako značke Nike výrazne klesli akcie kvôli rozpadnutej teniske počas baskebalového zápasu, tu máme ďalšiu zo sérií 90-sekundových reklamných spotov s názvom Dream Crazier, tento krát v hlavnej úlohe so Serenou Williams. Tá bola prvý krát odvysielaná počas odovzdávania Oscarov v noci z nedele na pondelok tohto týždňa.

Reklamný spot, ktorý má na svedomí reklamná agentúra z Portlandu Wieden + Kennedy, sa zameriava nie len na významné športové úspechy športovkýň, ale snaží sa divákov nabádať k tomu, aby boli ich sny odvážnejšie a bláznivejšie (Dream Crazier).

Nike má za sebou dlhú históriu rešpektovania a vyzdvihovania ženských športovcov. Reklamný spot Dream Crazier je začiatkom cesty, ktorá oslavuje ženy v športe pred tohtoročným najväčším futbalovým momentom vo Francúzsku. Ide o to, pomôcť športovcom k realizácií ich plného poteciálu, aj napriek nepriazni osudu.“ vysvetlil zástupca spoločnosti Nike pre portál adweek.com

Medzi športovcov, ktorí sa v reklame objavili patria také hviezdy ako napr. Simone Biles, Ibtihaj Muhammad, Chloe Kim alebo futbalistky Americkej futbalovej reprezentácie. Serena Wiliams, ktorá hviezdila v minuloročnom 30-sekundovom Oscarovom spote, sa objavila aj v tohtoročnej reklame.

„Obsadenie Sereny Williams, ako rozprávača reklamy spomedzi mnohých športovcov, odzrkadľuje jej postavenie ako jednej z najimpozantnejších športových persón svojej generácie, ktorá dáva dievčatám a ženám energiu a nádej, aby naďalej verili svojim bláznivým snom. Nike pokračuje v oslave ženských športovcov a mení postavenie žien v športe už viac ako 40 rokov. Inšpiruje a umožňuje športovkyniam všetkých úrovní dosiahnuť svoj potenciál v oblasti športu a fitnes.“ poznamenal hovorca spoločnosti Nike. 

zdroj: adweek.com; youtube.com

Najnovšie video