Nová éra onli­ne mar­ke­tin­gu s Ins­ta­gra­mom

Roman Majerský - HYPE.sk / 4. júna 2015 / Tools a produktivita

2. júna Ins­ta­gram ofi­ciál­ne ohlá­sil spus­te­nie Ins­ta­gram Ads. Čo to pre digi­tál­ny­ch mar­ke­té­rov zna­me­ná? Ďal­šie mož­nos­ti, ako oslo­viť zákaz­ní­kov!

 

Ako povedal James Quarles, globálny riaditeľ obchodu a vývoja značky Instagram, zo spolupráce s Facebookom vyťažili veľa. Všetky skúsenosti, ktoré ako časť Facebooku získali, mohli implementovať do nového konceptu Instagram Ads. Znamená to najmä cielenie na základe záujmov z FB profilov, čo  bude v kombinácii s demografickými údajmi veľmi efektívne. Vďaka použitému API rozhraniu bude možné kampane automatizovať a merať podobne, ako sme na to zvyknutí pri Facebooku.

Marketéri často využívali Instagram na product placement. Fashion blogerky s dostatočne veľkým publikom a zásahom si tak mohli slušne privyrobiť. S novým cielením sa však nemusia značky spoliehať iba na módnych nadšencov/foodpornistov a trending hashtagy.

 

 

Podľa Quarlesa, užívatelia prejavili záujem o nakupovanie priamo v aplikácii, lebo sťahovali screenshoty postov, aby o produktoch zistili viac. Nové Instagram Ads príspevky ponúkajú action buttony Shop Now, Book Now, Download, Learn More, Sign Up a Install.

Chvíľu potrvá, kám sa Instagram Ads dostanú aj k nám na Slovensko. Ako však Instagram avizoval, Ads majú byť globálnym nástrojom pre marketérov, preto je len otázkou času, kedy sa dostanú aj na menšie trhy. Sme zvedaví, ktoré agentúry sa stanú priekopníkmi Instagram marketingu na Slovensku. My v Hype sa už na túto éru pripravujeme.

 

 

 

Pridať komentár (0)