Petrovi Hajdučekovi sa na Slovensku podarilo s teniskami vybudovať biznis ktorý vytvára komunitu

  • Footshop je príkladom úspešnej slovenskej značky, ktorej sa podarilo ovládnuť trh a zároveň ich aktivitami spojiť ľudí z rôznych oblastí.
cover
facebook.com/FootshopSK
  • Footshop je príkladom úspešnej slovenskej značky, ktorej sa podarilo ovládnuť trh a zároveň ich aktivitami spojiť ľudí z rôznych oblastí.

Je zjavné, že dnešná doba praje módnemu priemyslu a predovšetkým obchodom s tými najoriginálnejšími modelmi tenisiek. Mladí ľudom dnes už viac záleží na tom, čo majú obuté, ako na akom aute jazdia. Tejto trendovej vlny sa úspešne chytili aj podnikaví ľudia na Slovensku. Tým sa podarilo v tejto oblasti vybudovať kreatívny biznis, okolo ktorého sa za krátky čas vytvorila veľká komunita ľudí.

zdroj fotografie:facebook.com/FootshopSK

Ak si si pred pár rokmi chcel kúpiť, najnovší a neopozeraný model tenisiek musel si sa poobzerať za hranicami Slovenska. Dnes to už tak ani zďaleka nie je a aj u nás nájdeš obchody na úrovni, ktoré svojím sortimentom ale aj celkovým dizajnom predajne môžu konkurovať tým v zahraničí.

Skvelým príkladom je Slovák, ktorému sa podarilo vybudovať dnes už vyhľadávanú značku so silným menom. Peter Hajduček stojí za značkou Footshop, ktorá robí svoj biznis kvalitne a hlavne inak. Aj preto sme mu udelili Startit UP ocenenie.

zdroj fotografie:facebook.com/FootshopSK

Peter si pred založením Footshopu prešiel rôznymi oblasťami, či už išlo o programovanie marketing alebo štúdium ekonómie. Dnes je však v pozícii, kedy je mu jeho práca zároveň aj koníčkom. Svoj čas teda výrazne nedelí na ten pracovný a čas oddychu.

„Footshop je špecifický tým, že máme modely, ktoré iní nemajú ako napríklad Adidas Consortium. Taktiež sa snažíme pracovať s komunitou ľudí a niečo jej odovzdávať. Takže to nie je len o tom, že prídeš a kúpiš si tenisky, ale môžeš aj niečo zažiť. Aj otvorením kamennej predajne sme sa chceli dostať bližšie k ľuďom a komunite. Avšak Footshop funguje predovšetkým na online,“ povedal vedúci predajne Andrej „Maco“ Medveď.

zdroj fotografie:facebook.com/FootshopSK

Ak teda hľadáš tenisky, ktoré neuvidíš na každom druhom človeku v meste, určite sa zastav v predajni na Čulenovej 9 v Bratislave. Svoj obľúbený kúsok si tu nájdu zberatelia ako aj my, obyčajní „smrteľníci“. Predajňa je pritom dizajnovo na úrovni sneakers storov v New Yorku, okrem toho sa tu konajú špeciálne udalosti a workshopy, na ktorých budeš mať možnosť spoznať veľa zaujímavých ľudí.

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech