Plačková nebola jediná: Na univerzite bola prednášať Nora Kabrheľová, študenti ju chcú vidieť opäť

  • Na slovenskej vysokej škole prednášala Nora Kabrheľová
  • Študenti sa jej pýtali na televíziu a zákulisie natáčania
Ilustračné foto
Ilutračné foto, REPROFOTO: Instagram/Nora Kabrhelova, Unsplash/Jakob Dalbjorn
  • Na slovenskej vysokej škole prednášala Nora Kabrheľová
  • Študenti sa jej pýtali na televíziu a zákulisie natáčania

Ako sme ťa nedávno informovali, na súkromnej vysokej škole University College Prague (UCP) prednášala známa a kontroverzná influencerka Zuzana Strausz Plačková. Na prednášku ju pozvalo samotné vedenie školy, no študenti s prednášaním Plačkovej nesúhlasili.

S informáciou o „boji študentov s vedením“ prišiel portál Refresher, ktorý mal od jednej zo študentiek súkromnej vysokej školy vyjadrenie k spomínanej prednáške. Napriek všetkému sa prednáška uskutočnila, pričom škola University College Prague pre redakciu Startitup uviedla, že išlo o sociálny experiment. 

„Výskumný tím University College Prague sa dlhodobo venuje v Čechách aj na Slovensku analýze online marketingu, sociálnych sietí a online médií. V posledných rokoch sa tzv. guerilla marketing stal v zahraničí veľmi populárnym nástrojom v oblasti budovania firemného brandu, avšak na Slovensku sa tento typ marketingovej komunikácie takmer vôbec nevyužíva,“ približuje UCP.

„Po zvážení prínosov a rizík pre reputáciu vzdelávacej inštitúcie sme sa rozhodli pre tzv. sociálny experiment, ktorý nemá na Slovensku obdobu,“ tvrdí škola. Nakoniec sa pre Zuzanu Plačkovú rozhodli preto, že je úspešná a pre konkrétnu tému relevantná, no zároveň môže „polarizovať spoločnosť“.

Nie je influencer ako influencer

Portál Pluska informoval, že Prešovská univerzita si na prednášku pre študentov tiež pozvala jednu z radov influenceriek, no nebola to Zuzana Plačková. Zavolali si Noru Kabrheľovú (Mojsejovú). Influencerka Nora mala študentom masmediálnych štúdií prednášať o svojich osobných skúsenostiach v danej tematike. 

Témou boli „píplmetre“, ktoré sú jediným objektívnym nástrojom na meranie sledovanosti pre zadávateľov reklamy. Ako uviedla Pluska, Nora Kabrheľová je jedna z tých, ktorí sa v danej problematike vyznajú. 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa NORA (@nora_kabrhelova)

Portálu Nora povedala, čo na prednáške študentom vysvetľovala: „Napríklad to, že ja na sociálne siete dávam úplne obyčajné príbehy z môjho života. Každý dáva pozitívne veci, nič negatívne. Všetci sú krásni, schudli, ale nevidia, že za nimi je zrkadlo. Doma neporiadok a musia hľadať miesto a uhol, kde sa odfotia.“

„Ako ja, keď som sa v New Yorku chcela odfotiť na ulici, ale najprv som musela upratať ten bordel naokolo, všade boli odpadky na zemi. Nikdy som nevidela, že by niekto niečo skritizoval, napríklad ako ja nedávno zákusok, ktorý som si objednala v istej kaviarni.“

Rekordná sledovanosť

Nora Kabrheľová nedávno účinkovala v jednej kulinárskej relácii, ktorá, ako uvádza portál Pluska, mala rekordnú sledovanosť práve v čase, keď v nej vystupovala Nora. Nebolo tomu inak ani v prípade relácie Mojsejovci (2005). Tá bola toho času jednou z nasledovanejších relácií vôbec.

Študenti sa Kabrheľovej pýtali aj na účinkovanie v jednotlivých reláciách a pokladali otázky zo zákulisia natáčania. Nora im vysvetlila, že u nej honorár nehrá hlavnú rolu, ale výsledok. 

„Teším sa, keď to má sledovanosť, že som niekomu aj niečo priniesla. Inak by ma ani ten zárobok netešil. Ja sa nejdem ukazovať do telky. Ja už nemám čo ukazovať, mňa už každý pozná. Všetci všetko o mne za 20 rokov vedia aj to, čo ja neviem o sebe,“ dodala pre portál Pluska.

Zaujímavé je, že Noru Kabrheľovú si študenti vyžiadali na prednášku opätovne.

Zdroje: Redakcia, Redakcia, Pluska, Refresher

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá