Po 15 rokoch prichádza Respect APP s novým logom
- Nové logo a koncept komunikácie vytvoril Mykola Kovalenko, interný grafický dizajnér, pod vedením kreatívneho riaditeľa Maria Poóra
- Nové logo je nadčasové a flexibilné, je variovateľné a umožňuje grafikom pracovať s ním voľne
- Nové logo a koncept komunikácie vytvoril Mykola Kovalenko, interný grafický dizajnér, pod vedením kreatívneho riaditeľa Maria Poóra
- Nové logo je nadčasové a flexibilné, je variovateľné a umožňuje grafikom pracovať s ním voľne
„Pri vytváraní loga sme sa snažili o inovatívny pohľad,“ vysvetľuje Mario. „Chceli sme sa oprostiť od akýchkoľvek predsudkov o jeho grafickom stvárnení. Je flexibilné a dokonalo charakterizuje myslenie agentúry out of the box. Preto sme v tých boxoch ostali, ale dokážeme s nimi pracovať ako s takým tetrisom. Vždy inak, podľa potreby nosiča, s ktorým pracujeme. Ale vždy to dizajnovo perfektne zapadne,“ hovorí.
Čierno-biele logo dopĺňa a zvýrazňuje modrá, tyrkysová farba. Táto farba je s logom len na rok 2019, každý rok sa logo vyfarbí do inej. Farba môže z boxov v logu vychádzať. A nemusí. Cíteniu dizajneróv sa medze nekladú.
Najnovšie video
Andrej Danko: Ak Sputnik položí Matoviča, dám si ho pichnúť
Fontech
ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK
Na Mesiaci budeme jesť ryby. Stravu vo vesmíre vyriešime nezvyčajným plánom - bude vôbec fungovať?
Žiadna Tesla ani „luxusný Nemec“. Prvá automobilka posiela na cestu auto s 3. úrovňou autonómneho riadenia
Raketa na Mesiac znovu skúsi kritický test, technici opravili poškodený ventil. Stíha stanovený termín?
Taycan ako crossover? Porsche predstavilo "praktickú" verziu luxusného elektromobilu, zvládne aj terén