Red Bull chce motivovať Slovákov k zmene ich dopravných návykov. Spúšťa veľkú celonárodnú výzvu

  • Kampaň Do práce na bicykli spojila sily so spoločnosťou Red Bull, ktorá sa rozhodla vyhlásiť cyklistickú výzvu s cieľom dosiahnuť 500-tisíc kilometrov odjazdených na bicykli
  • Hlavným motívom súťaže je motivovať ľudí k pohybu a zdravému životnému štýlu, a zároveň upriamiť pozornosť na potrebu zmeny dopravných návykov Slovákov
reddd
archív Red Bull, TASR - Pavol Zachar
  • Kampaň Do práce na bicykli spojila sily so spoločnosťou Red Bull, ktorá sa rozhodla vyhlásiť cyklistickú výzvu s cieľom dosiahnuť 500-tisíc kilometrov odjazdených na bicykli
  • Hlavným motívom súťaže je motivovať ľudí k pohybu a zdravému životnému štýlu, a zároveň upriamiť pozornosť na potrebu zmeny dopravných návykov Slovákov

Slováci si za posledné roky stihli pomerne vo veľkom obľúbiť celonárodnú kampaň Do práce na bicykli, a to aj napriek absentujúcim cyklotrasám.

Tento rok sa do kampane zapojilo viac ako 12-tisíc registrovaných účastníkov, čo predstavuje oproti minulému roku nárast o 14,7 %. Do súťaže sa zapojilo 99 samospráv, 3 779 tímov a 1 405 zamestnávateľov. Účastníci celkovo najazdili 1 025 881,65 km a ušetrili tak 332 749,95 kg CO2. Víťazným zamestnávateľom s najväčším počtom účastníkov v rámci Slovenska je Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. s počtom 310 prihlásených jednotlivcov.

V 21. storočí by sme sa pri mestskom plánovaní mali prestať pýtať, koľko ÁUT dokážeme presunúť ulicou, ale koľko ĽUDÍ dokážeme presunúť ulicou. (zdroj: Copenhagenize)

Gepostet von Do práce na bicykli am Donnerstag, 3. Oktober 2019

S podobnou výzvou teraz prichádza aj Red Bull. Značka vyzýva ľudí, aby vymenili auto alebo MHD vo svojom meste za bicykel a pridali sa na ceste do práce k 500 000 kilometrovej výzve.

„Výzva je technicky realizovaná v známom prostredí evidenčného systému kampane Do práce na bicykli, takže súťažiaci z tejto národnej kampane postrehnú oproti DPNB len minimálne zmeny. Navyše, registrovaní účastníci kampane Do práce na bicykli 2019 sa nebudú musieť registrovať opäť! Do výzvy 500 000 kilometrov sa totiž zapoja aj prostredníctvom svojich prihlasovacích údajov z kampane DPNB,“ oznámili orgnizátori kampane Do práce na bicykli.

Gepostet von Mesto Trnava am Donnerstag, 4. Juli 2019

V priebehu celého októbra môžeš podporiť cyklodopravu v tvojom meste a urobiť niečo aj pre svoje zdravie a kondičku. A určite aj pre svoje nervy, keďže s prehľadom obehneš všetky upchaté križovatky.

Ešte pred tým, ako vysadneš na bicykel, nezabudni sa zaregistrovať na redbull.sk/vyzva, stiahni si appku Do práce na bicykli (DPNB) a pravidelne zaznamenávaj všetky tvoje aktivity. Okrem aktívneho pohybu sa účasťou v tejto výzve zapojíš aj do žrebovania o zaujímavé ceny.

It's Monday, but it is not an excuse to not enjoy your day, right? 😎

Gepostet von MINT am Montag, 26. August 2019

„Výzva 500 000 kilometrov je pilotným projektom tohto typu a veríme, že aj s pomocou veľkej cyklistickej komunity bude mať na Slovensku pozitívny ohlas. Upozornenie na problémy cyklistov a výhody nemotorovej dopravy v mestách je totiž potrebné zdôrazňovať pravidelne. Preto dúfame, že toto posolstvo nám pomôžete počas najbližších dvoch mesiacov šíriť aj vy,“ hovorí tím Red Bullu.

Doposiaľ sa spoločnými silami Slovákov podarilo nabicyklovať viac ako 250 000 km a toto číslo rastie každý deň. Výzva je tak rozbehnutá viac než dobre, počasie je stále príjemné a okrem dobrého pocitu budš vďaka dosiahnutým míľnikom aj v hre o zásoby energie a poukážky na zľavu v e-shope Terrabike.sk. Registráciu a viac info nájdeš na redbull.sk/vyzva.

zdroj: TS Red Bull, nechajmeautodoma.eu, bratislava.sk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá