Slovenské produkty, ktoré prerazili v zahraničí

Nikola Brehová / 7. júna 2017 / Zo Slovenska

zdroj: youtube.com

V seriáli #MadeInSlovakia sme ti predstavili štyri úspešné firmy zo Slovenska, ktoré prerazili aj v zahraničí. Možno si si všimol, že na pozadí seriálu stojí spoločnosť, ktorá sa môže pochváliť rovnakým úspechom. Asseco Solutions.

Informačné systémy sú od istej veľkosti firmy nevyhnutnosťou. Vďaka nim máš prehľad o pracovných úlohách, faktúrach, dodávkach tovaru či účtovných uzávierkach. Práve Asseco Solutions je dodávateľom informačných systémov šitých na mieru, ktoré sú nielen v našich končinách trhovou špičkou.

Rieš problémy, ktoré zákazník má

Ako sa stane z malej firmy spoločnosť, ktorej skupina pôsobí v 50 krajinách sveta? Tak, že svojim zákazníkom ponúka riešenia reálnych problémov. Kúpiť si krabicový informačný systém, ktorý vyrieši všetky problémy okrem tých tvojich, je plytvanie financiami.

Túto situáciu vyriešili v Asseco Solutions vďaka modulom. Ich vlajková loď Asseco SPIN, spolu s ostatnými riešeniami, je postavená na funkčných moduloch. Zákazník si vyberie tie, ktoré pre svoj biznis skutočne potrebuje.

„Keďže naše systémy sú postavené na modulárnej architektúre, môžeme vyhovieť rôznym požiadavkám našich klientov a dodať im riešenie, ktoré bude pokrývať ich potreby. V prípadoch, že nie je možné niektoré funkcionality pokryť štandardným riešením, vieme zákazkovo dovyvíjať aj úplne nové funkcionality, ktoré si rýchlo meniaci trh vyžaduje,“ vyjadril sa Stanislav Žak, riaditeľ oddelenia starostlivosti o zákazníkov.

Vďaka tomu môžu firmy rôznych veľkostí používať rovnaký softvér, ktorý sa im s odlišným modulom prispôsobí na mieru. Ak firma prosperuje, rastie alebo expanduje do zahraničia, stačí doplniť nové potrebné moduly a bez zdržania a zdĺhavej implementácie funguje ďalej.

To len potvrdzuje, čo si mohol vidieť v samotnom seriáli #MadeInSlovakia: prispôsob produkt potrebám a požiadavkám trhu.

Zákaznícka podpora je tiež marketing

Ako odlíšiš dobrú firmu od vynikajúcej? Pozri sa na jej customer support. Vypustiť do sveta výborné riešenie je super, no tu cesta len začína. Klienti budú potrebovať tvoju pomoc a ty by si na to mal byť pripravený.

Asseco Solutions poskytuje svojim zákazníkom podporu 24/7. Čo všetko to pre firmu znamená a ako k tejto výzve pristupuje?

Ivette Lešundáková, riaditeľka HR oddelenia Asseco Solutions, hovorí: „Dobrý customer support je alfou a omegou spoločnosti, ktorej business stojí na dlhodobej spolupráci so spokojnými zákazníkmi. Naši konzultanti sú pravidelne certifikovaní a školení, ale okrem vysokej odbornosti sú to najmä prirodzene milí a ochotní ľudia,  ktorí preferujú individuálny prístup ku klientovi.

Servis dopĺňame pravidelnými produktovými školeniami pre klientov a množstvom osobných návštev kedykoľvek v prípade potreby.

Spokojnosť s prístupom našich konzultantov nám v zákazníckych prieskumoch vychádza cca. 83%, čo je pre nás obrovský záväzok a motivuje nás to naďalej na kvalite našich služieb pracovať.“

Týmto článkom uzatvárame #MadeInSlovakia. Ďakujeme Asseco Solutions, že sme spolu mohli ukázať slovenskú kvalitu, ktorá presahuje hranice našej krajiny.

Veríme, že by sa našlo omnoho viac firiem, o ktorých sa oplatí písať (a točiť). A možno ich aj oslovíme – v druhej sérii. ;) Chceš nám pomôcť? Napíš do komentu odporúčanie na firmu, ktorá by mala byť v #MadeInSlovakia tiež.

Pridať komentár (0)