Slo­ven­ské pro­jek­ty, kto­ré na Kicks­tar­te­ri neus­pe­li

Martin Bohunický / 6. októbra 2015 / Lifehacking

Kicks­tar­ter je plný zlý­ch, nádej­ný­ch a aj skve­lý­ch nápa­dov. Úspe­ch však čas­to nezá­vi­sí len od kva­li­ty, význam­ným fak­to­rom je aj mar­ke­ting a šťas­tie. Pozre­li sme sa na nie­koľ­ko slo­ven­ský­ch pro­jek­tov na Kicks­tar­te­ri. Nie­kto­ré mali väč­ší poten­ciál, iní vytvo­ri­li s pre­pá­če­ním “nezmy­sel”, no ani jeden z nich napo­kon neus­pel.

 

Zápisník, ktorý môžeš nosiť ako batoh

Nechcem byť negatívny, no mne osobne príde tento nápad úplne nezmyselný. Aby ste ma nechápali zle, milujem zápisníky, všetko si poctivo značím do svojho Moleskine, no aby som ho nosil cez rameno? V každom prípade je to len môj pohľad a 15 ľudí si myslelo opak. 580 libier bolo však príliš málo v porovnaní s potrebným cieľom 18,000 libier. Že prečo tak veľa? Dobrá otázka.. Každopádne so stúpajúcim trendom životného štýlu hipsterov zažije ešte tento nápad možno aj comeback. Nechajme sa prekvapiť :).

 

 

Wyatt, eat that snail!

Logická hra, kde si sa staral o ježka s menom Wyatt White, ktorý nemá rád špinu a chce preto zostať čistý. Founder Milan Straka však vyzbieral z potrebných 4230 libier len 33 GBP.

 

 

DRUMBALL

Lopta, ktorá vyzerá ako medicinbal a pripevníš si ju strapcom na svoj pás. Zvyšok je už na tvojej kreativite. Kedysi dávno som niečo podobné myslím videl. Prečo nevyzbieral DRUMBALL ani jeden švajčiarsky frank z potrebných 3,000 CHF nie je ťažké pochopiť. Prezentačné video je jedna z najhorších vecí, aké som kedy v živote videl. Fakt zlé, sorry.

 

 

Rc Brick

Rc Brick je presne to, čo názov napovedá. Pripojíš svoj smartfón na lego kolesá a ovládaš. Kolesá môžeš pristavať k svojmu lego vozidlu a hrať sa. Ovládanie cez kábel však možno fungovalo v roku 1990 a Petrovi Vargovi sa 65,000 libier zďaleka vyzbierať nepodarilo. Od 20 sponzorov získal 719 GBP.

 

 

Project GREGORY 

Jednoznačne najprospešnejší a najnádejnejší nápad spomedzi uvedených. Project GREGORY si získal pozornosť svetových médií a mnohí uznávali, že toto riešenie je jednoducho skvelé. Zmyslom celého projektu bolo využiť billboardy pri cestách a premeniť priestor medzi nimi na domovy pre bezdomovcov. Celé to vyzeralo fakt veľmi dobre, Projectu GREGORY však zrejme niečo chýbalo. Nápad totiž podporilo finančne len 39 ľudí s celkovou čiastkou 825 dolárov. Zdielanie na Facebooku a skutočná podpora sú predsa dve úplne rozdielne veci. Doména projectgregory.com je dnes už nefunkčná.

 

Pridať komentár (0)