Slovenskú Ecocapsulu propaguje najznámejší komik súčasnosti, James Corden

  • Slovenský projekt bude teraz na očiach viac ako 100 miliónom divákov.
eco
  • Slovenský projekt bude teraz na očiach viac ako 100 miliónom divákov.

Nedávno odštartovala v Spojených štátoch amerických televízna a internetová kampaň. Ide o propagáciu novej kreditnej karty JP Morgan Chase, tá sa radí medzi TOP 3 banky na svete. Hlavným motívom sa stala slovenská Ecocapsula, ktorej stvoriteľom Tomáš Žáček. Táto reklama sa bude vysielať na televíznej stanici CBS, ktorú sleduje viac ako 100 miliónov divákov.

Celou kampaňou bude divákov sprevádzať najznámejší komik v súčasnosti James Corden, ten sa preslávil svojou The Late Late Show. Britský komik taktiež hostí svetoznámych spevákov a speváčky, medzi ktorých patrí napríklad Madonna alebo Adele. Reklamný spot bude vysielaný v rôznych obmenách a formátoch po dobu 2 rokov.

Celý projekt má na svedomí agentúra Droga5. Ich kampaň zahŕňa tri videá, ktorými divákov sprevádza najobľúbenejší komik Corden. Videá sú postavené na koncepte budúcnosti a inovačných technológií z oblastí, ako je doprava, ubytovanie, ale aj reštaurácie. Táto séria nesie názov „Reserve Whats Next.“

eco1

zdroj fotografie:billboard.com

Geniálny slovenský nápad Ecocapsule zaznamenal pozitívne ohlasy vo svete. Nízkoenergetický dom zabalený do kompaktného tvaru zlučuje energeticky účinný tvar, kompaktný objem a off-grid schopnosti s luxusnou teplou posteľou, tečúcou vodou a teplým jedlom.

 

eco2

zdroj fotografie:aplus.com

Mobilná jednotka je za určitých podmienok energeticky sebestačná. Solárne panely a veterné turbíny dokážu nazbierať dostatočné množstvo energie na prevádzku tohto malého prenosného domčeka. Využiteľná je po celom svete, preniesť si ju môžeš na pláž, do dažďového pralesa alebo priamo k Štrbskému Plesu.

Nová karta od spoločnosti JPMorgan Chase čelí veľkému úspechu a v súčasnosti je naozaj žiadaná. Táto kreditná karta ponúka jej vlastníkom množstvo rôznych benefitov, bonusových bodov v každej z oblastí, ktorou sa seriál „ Reserve Whats Next“ zaoberá.

Kampaň však bola dotovaná enormným budgetom. Prečo si teda tento gigant vybral práve slovenskú Ecocapsulu, ak mohol mať čokoľvek na svete? Tím stojaci za touto kampaňou videl Ecocapsulu ako jeden z najinovatívnejších projektov v oblasti ubytovania, a tak ako karta Chase, v sebe  nesie množstvo benefitov a luxus.

zdroj titulnej fotografie:meridian.net

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech