Táto vianočná reklama je obrovským hitom internetu. Autori na ňu potrebovali menej než 100 libier

  • Staň sa tieto Vianoce dieťaťom - tak znie odkaz reklamy, ktorá sa tento predvianočný čas stala virálnym trhákom
  • Nielen, že tromfla skvelé svetové reklamy obsahom, na jej výrobu bolo použitým menej než 100 liber
Ilustračný obrázok, Unsplash
  • Staň sa tieto Vianoce dieťaťom - tak znie odkaz reklamy, ktorá sa tento predvianočný čas stala virálnym trhákom
  • Nielen, že tromfla skvelé svetové reklamy obsahom, na jej výrobu bolo použitým menej než 100 liber

Vianočné reklamy každoročne valcujú internet a oplatí sa do nich investovať veľa peňazí, pretože ľudia ich jednoducho milujú. Portál Time.com poukázal na reklamu, s ktorou prišlo britské železiarstvo Hafod Hardware. Nachádza sa v malom waleskom meste a za celým sviatočným projektom stojí majiteľ Thomas Lewis Jones a jeho dvojročný syn Arthur.

Keďže si túto reklamu natočili vo vlastnej réžii, stála ich menej ako sto libier, čo je v prepočte niečo cez 118 eur.

Keď železo topí ľudské srdcia

Malý Arthur v marvelovskom pyžame vstáva ráno do práce. Do železiarstva. Dostáva zásteru, upratuje, sedí za pokladňou, vydáva tovar, radí a balí. Má len dva roky, no obrovské odhodlanie. Je vianočný čas a v domácnosti treba chystať stromček. Preto keď obchod zatvára, čaká ho pred výkladom opretý zabalený vianočný stromček.

Nakloní sa poň, berie ho a odrazu sa zmení na dospelého mladého muža, svojho otca. A práve vtedy sa na obrazovke objavuje motto – Staň sa tieto Vianoce dieťaťom. Vianoce ti totiž dávajú príležitosť sa na takéto dieťa premeniť. Lebo cez Vianoce sa plnia sny.

Reklama presahuje dve minúty a v jej pozadí znie nostalgicky známa Forever Young. Kto potrebuje reklamy od John Lewis alebo Sainsbury’s, keď potom uvidíte niečo takéto….čítame komentáre pod videom od rôznych anonymov.

Tromfli svetové špičky

Reklama má momentálne takmer 2,5 milióna zhliadnutí, zatiaľ čo tá od John Lewis ani milión. Stala sa tak pravdepodobne celosvetovo najúspešnejšou a najlepšou vianočnou reklamou roka 2019. Mnohí ľudia sa na sociálnych sieťach o nej vyjadrujú len v tom najlepšom slova zmysle. Veria totiž, že sa v konkurencii skvelých a známych svetových reklám statočne popasuje o prvé priečky.

Čítaj viac TU>>Vianočná reklama, na ktorú čaká celý svet, je konečne tu

Reklama Be a Kid This Christmas sa objavila na streamingových kanáloch len pred 10-timi dňami, a teda 1.decembra. Za krátky čas si však získala nielen pozornosť ľudí, ale aj médií. Tá najznámejšia a najočakávanejšia figuruje na sociálnych sieťach, ale aj v povedomí ľudí už viac ako tri týždne. Jej popularita je však nižšia.

Reklama autora z ľudu a malého britského obchodíku je teda dôkazom toho, že veľké veci nemusia stáť zaručene veľa peňazí len preto, aby boli skutočne dobré. Niekedy tvoj malý nápad môže osloviť masy.

Zdroje: time.com

Najnovšie video