Top 10 blogovacích nástrojov, ktoré nakopnú tvoj biznis

  • Základ úspešného biznisu leží v jeho marketingu. Marketing, ktorý dá spoločnosti najlepšiu šancu je zdravým mixom rozdielnych foriem ako webu, blogu, PR, dizajnu a pod.
86
  • Základ úspešného biznisu leží v jeho marketingu. Marketing, ktorý dá spoločnosti najlepšiu šancu je zdravým mixom rozdielnych foriem ako webu, blogu, PR, dizajnu a pod.

Blogovanie je jeden z najlepších spôsobov, ako podporiť rast svojho biznisu online. Blog vám dáva príležitosť prezentovať svoju značku ako autoritu, publikovať pravidelný obsah a dostať na váš web viac trafficu.

Aby ste v tom boli úspešní, potrebujete stratégiu a na podporu tej stratégie potrebujete dobré blogovacie nástroje.

Canva

Canva sa rýchlo zaradil medzi najefektívnejšie a najpopulárnejšie nástroje pre tvorbu vizuálneho contentu. No na rozdiel od iných nástrojov, sa musí používať veľmi zodpovedne, aby posilnil váš online branding. Je to skvelý nástroj na tvorbu jasných, farebných  textových overlay-ov pre social media príspevky. Skutočne uľahčuje tvorbu prvotriednych obrázkov, ktoré ohúria publikum.

Canva-Image-2

SumoMe

Je to balík appiek, ktoré umožňujú ľuďom lepšie komunikovať s vašou stránkou, efektívnejším využívaním share a social media buttonov. Tak isto vám to pomáha vybudovať mailing list cez popup a dokáže vám aj povedať, kde ľudia na vašej stránke klikajú. Noah Kagan, zakladateľ SumoMe a AppSumo spolu s niekoľkými zamestnancami Facebooku vytvorili masívny email zoznam s viac ako miliónom mailov pre AppSumo, takže očividne vedia, čo robia. SumoMe vám dá hĺbkovú analýzu toho, čo funguje na vašom blogu a čo nie.

sumome-integration

Yoast SEO Plug-in

Yoast SEO plugin je jeden z najpopulárnejších spôsobov získavania trafficu na blog, najmä ak nemáte existujúce publikum. Organic search traffic ide od ľudí využívajúcich Google, Bing či iné vyhľadávacie enginy z hľadania špecifických fráz. Práve pre to je dôležité mať vysoké umiestnenie vo vyhľadávačoch.

Wordpress-SEO-Plugin-by-Yoast

BuzzSumo

Vložte tému alebo URL do BuzzSumo vyhľadávača a dostanete hromadu informácií o obsahu, ktorý funguje najlepšie pre zdielanie na sociálnych sieťach. BuzzSumo môže byť veľmi efektívny pre nové nápady, aby ste získali ten správny pohľad na vec.

1200-supercharge-with-buzzsumo

PopSurvey

Je to jeden z najdôležitejších aspektov úspechu blogu v získavaní publika a pochopení jeho záujmov. Vytvorenie originálneho a relevantného obsahu je dobrý začiatok, no aj tak je veľa tých , čo potrebujú zistiť, o čom sa ich potenciálne publikum rozpráva. PopSurvey je sveklý nástroj, ako získať informácie práve z tohto súdka.

PopSurvey-Your-Source-For-Quality-Online-Surveys

Google Analytics

Obsah máte vytvorený, promujete ho cez sociálne médiá a emailovým marketingom. Teraz však musíte aj vedieť výsledky vášho snaženia. Google Analytics je najpopulárnejší nástroj na sledovanie výkonnosti vášho blogu a obsahu na ňom. GA je schopný dať vám skutočne pokročilé informácie, treba len vedieť, kde a ako ich hľadať.

shot_1398345779

MailChimp

Jeden z najlepších a free spôsobov, ako posielať emaily vašim kontaktom. Môžete nastaviť automatické kampane, ktoré odosielajú každý nový post, ktorý napíšete. MailChimp poskytuje free účty pre tých, čo majú menej ako 2000 kontaktov v mailing liste.

5067_mailchimp

Bloglovin

Ak chcete získať viac čitateľov a väčšie publikum pre váš blog, mali by ste sa prihlásiť na Bloglovin. V podstate je to najlepšia platforma na promo vašich postov a zasiahnutie publika, ktoré má záujem o váš obsah. Tak isto je to skvelý spôsob, ako objaviť nové blogy.

TITULKA fashionsquad-bloglovin

Google Webmaster Tools

Jeden z najefektívnejších nástrojov, ktorý má majiteľ webu k dispozícii. Free služba, ktorú Google ponúka majiteľom domén, aby si optimalizovali svoje stránky pre vyhľadávanie a rovnako detekuje problémy a neidentifikované errory, ktoré na stránke máte. Dá vám informácie ako keyword ranking data, traffic trends na základe contentu, keywords insights a pod.

Optimizely

Určite ste už počuli o A/B testingu, však? Vedeckým princípom je separovanie publika do dvoch náhodných skupín a ukazovať im niečo rozdielne aby ste zistili, čo lepšie funguje. Môžete napríklad testovať dve rozdielne landing pages aby ste zistili, ktorá má lepšiu konverziu. Práve na toto je skvelé Optimizely. Má jednoduchú user interakciu a je celkom efektívny. Môžete spustiť svoj split testing za pár minút.

about.f5aad31a

Zdroj: tech.co

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech