V Miláne sa skoro utopil autobus, zachránil ho Spiderman

  • V Miláne sa skoro utopil autobus
  • Nešlo však o dopravnú nehodu, ale kampaň k novej hre
  • Guerilla marketing je spôsob nekonvenčnej a šokujúcej propagácie myšlienky alebo produktu
zdroj: www.lacriaturacreativa.com
  • V Miláne sa skoro utopil autobus
  • Nešlo však o dopravnú nehodu, ale kampaň k novej hre
  • Guerilla marketing je spôsob nekonvenčnej a šokujúcej propagácie myšlienky alebo produktu

V milánskom jazere Darsena sa objavil na prvý pohľad nič nehovoriaci autobus, ktorý pred pádom do vody zachránila len sieť ako od známeho superhrdinu Spidermana. Inštalácia bola niekoľko dní ponechaná osudu domnienok miestnych obyvateľov a návštevníkov.

Skutočnosť, že za reklamným počinom stojí známy producent videohier, spoločnosť Sony Interactive Entertainment, bola verejnosti prezradená o niekoľko dní neskôr, keď na potopenom autobuse pribudli polepy propagujúce novú hru pre Playstation 4. Hra bola oficiálne uvedená na trh 7.septembra tohto roku.

Zobraziť celú galériu (4)
zdroj: www.lacriaturacreativa.com

Azda práve prvotná tajomnosť tohto reklamného počinu spôsobila, že fotografie havarovaného autobusu sa začali šíriť sociálnymi sieťami rýchlosťou svetla, čo len potvrdzuje úspešnosť tejto guerillovej kampane.

Zobraziť celú galériu (4)
zdroj: www.lacriaturacreativa.com
Zobraziť celú galériu (4)
zdroj: www.lacriaturacreativa.com

Milánske ulice v minulosti už viackrát zaujali nekonvenčnou reklamou. Verejnosť mohla rozmýšľať nad ponorkou bombardujúcou okolie, ako súčasť kampane životného poistenia alebo inváziu červov propagujúcu film Tafanos.

Zobraziť celú galériu (4)
zdroj: www.lacriaturacreativa.com

Zdroj: LaCriaturaCreativa.com, milanotoday.it