Ins­ta­gram ohlá­sil veľkú zmenu v nahrá­vaní videa

Martin Bohunický / 30. marec 2016 / Tech a inovácie

Dva mesiace po tom, čo Ins­ta­gram uvoľ­nil mož­nosť 60-sekun­do­vých videí pre reklamy, dostali rov­naké pri­vi­lé­gium aj pou­ží­va­te­lia.

Videá na Ins­ta­grame boli pred­sta­vené v júni 2013 a od tej doby boli limi­to­vané na 15 sekúnd. No tak, ako bohatý otec (Face­book), tak aj Ins­ta­gram sa snaží pre­trans­for­mo­vať feed prís­pev­kov na viac dyna­mický. V posled­ných šies­tich mesia­coch sa údajne zvý­šil počet zhliad­nutí videa až o 40 per­cent.

Ins­ta­gram moti­vo­val firmy na tvorbu videí aj verej­ným počí­tad­lom. Pri špe­ciál­nych prí­le­ži­tos­tiach začal vytvá­rať zbierky naj­lep­ších videí. A v dneš­nej aktu­ali­zá­cii vra­cia obľú­bené nástroje — opäť tak môžeš pos­kla­dať video z rôz­nych kli­pov.

zdroj: theverge.com, zdroj titul­nej foto­gra­fie: aolcdn.com

Pridať komentár (0)