6 najčastejších chýb, ktoré robia e-shopy. Ako ich eliminovať?

  • Na Slovensku existuje v roku 2018 viac ako 11 tisíc e-shopov, v Česku je to viac ako 36 tisíc. Predaj cez internet vyzerá jednoducho, a tak neustále vznikajú nové. No nie vždy má majiteľ internetového obchodu podchytené všetky dôležité oblasti online biznisu. Výsledkom je, že väčšina e-shopov skončí do jedného roka. Ktorých chýb sa najčastejšie dopúšťajú a ako ich napraviť?
 srcset
Creative summit
  • Na Slovensku existuje v roku 2018 viac ako 11 tisíc e-shopov, v Česku je to viac ako 36 tisíc. Predaj cez internet vyzerá jednoducho, a tak neustále vznikajú nové. No nie vždy má majiteľ internetového obchodu podchytené všetky dôležité oblasti online biznisu. Výsledkom je, že väčšina e-shopov skončí do jedného roka. Ktorých chýb sa najčastejšie dopúšťajú a ako ich napraviť?

E-shopy najčastejšie končia práve kvôli týmto chybám:

  1. Zlé SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) – potenciálny zákazník e-shop nemôže nájsť prostredníctvom vyhľadávača, pretože nie je správne optimalizovaný.
  2. Slabé UX (user experience) – ak sa už návštevník na stránku e-shopu dostane, tak pri slabej použiteľnosti je zmätený a nevie, kam kliknúť. To ho odradí a nenakúpi.
  3. Nesprávna alebo žiadna komunikácia so zákazníkom – keď e-shop neiniciujete kontakt so zákazníkom, neodpovedá na e-maily, telefonáty a pod., výsledkom sú nahnevaní ľudia a negatívne recenzie.
  4. Nezvládnutá logistika – neporiadok na sklade, nespoľahliví dodávatelia, dlhé doručovanie tovaru atď. To všetko ničí dobré meno e-shopu.
  5. Absencia automatizácie – efektivita interných procesov je nutná, ak chcete preraziť v konkurenčnom svete. Prepojenie na informačný systém a kvalitné technické riešenie riešia tento problém.
  6. Neefektívny online marketing – bez výsledkov je aj tá najlepšia kreatíva úplne zbytočná.

Ako zvládnuť všetky tieto oblasti a ešte oveľa viac? Kde nájsť praktické informácie a konkrétne tipy? Ako ísť viac do hĺbky? Príďte na CREATIVE summit, vzdelávaciu konferenciu pre e-shopy. Uskutoční sa 18. mája 2018 v Hoteli Saffron v Bratislave.

Praktické prednášky bez komerčných rečí si pripravili odborní spíkri, ako napr. nezávislý SEO expert Pavel Ungr, odborník na content marketing Martin Brablec, Martin Svoboda z Google a mnohí ďalší. V panelových diskusiách sa o svoje problémy a podnikateľské výzvy podelia predstavitelia menších i väčších e-shopov, ako napr. Martinus, Eyerim.sk či Feedo.sk.

V rámci sprievodného programu si môžete dohodnúť aj osobnú konzultáciu s odborníkmi z rôznych spoločností. Potrebujete poradiť s logistikou? V oblasti dopravy vám poradí GLS Slovakia, v oblasti skladovania tovaru zase isklad. Vo vodách online fakturácie vás naučí plávať spoločnosť Solitea. Záhady online marketingu a reklamy s vami vyriešia špecialisti z Blue Winston a GoUP. A to zďaleka nie je všetko.

Okrem bohatého edukatívneho programu sa môžete tešiť na celodenné občerstvenie, ale aj ochutnávku piva, afterparty so živou hudbou a prekvapením J. Kúpte si už dnes lístok na CREATIVE summit priamo TU

Najnovšie video