Barbell Denim sadnú ako uliate

  • Poznáte ten pocit, keď nadšene vbehnete s parádnym úlovkom džínsov do skúšobnej kabínky? A určite poznáte aj ten moment, keď vám trendové „skinny jeans“ či iný kúsok z novej kolekcie ukáže stopku na úrovni vašich stehien.
image_1399386015.jpeg
  • Poznáte ten pocit, keď nadšene vbehnete s parádnym úlovkom džínsov do skúšobnej kabínky? A určite poznáte aj ten moment, keď vám trendové „skinny jeans“ či iný kúsok z novej kolekcie ukáže stopku na úrovni vašich stehien.

 

Rifle však vyzerajú božsky, a preto presviedčate samých seba, že časom sa roztiahnu. V extrémnych prípadoch začnete premýšľať nad chudnutím. S rastúcim záujmom o zdravý životný štýl pribúda aj návštevnosť vo fitness centrách, a vôbec športuchtivých ľudí všeobecne. Svaly sa tak čoraz viac dostávajú do módy. A to doslova…

Približne takáto situácia sa stalo inšpiráciou pre skupinu športovcov, konkrétne vzpieračov, snowboardistov a horolezcov, z amerického štátu Nevada. Dnes prichádzajú na trh s džínsami navrhnutými pre aktívnych ľudí. Spolumajiteľ startupu Barbell Denim, Hunter Molzen, pre fastcodesign.com povedal: „Chceli sme džínsy, ktoré by boli stavané pre silné nohy, a zároveň by nám umožňovali pohybovať sa úplne voľne, pritom stále vyzerať a cítiť sa módne. Dokonca aj aktívnym ľuďom, ktorých nohy nie sú nijako zvlášť svalnaté, chceme dať možnosť úžasnej flexibility a slobody pohybu.“ Tú zaručuje hybridná riflová textília vyznačujúca sa svojou odolnosťou a pružnosťou. Veď posúďte sami.

 

 

Zaujímavosťou je, že podnetom k prvotnej myšlienke bolo aj jedno hodnoverné zistenie. Členovia tímu Barbell totiž začali meraním svojich najbližších, priateľov, ale aj dobrovoľníkov spomedzi športovo aktívnych ľudí. Po zozbieraní údajov zistili, že pre tieto typy ľudí sa pomer medzi pásom, stehnami a zadkom značne odlišuje od štandardných riflových veľkostí.

 

 

Kickstarter kampaň doposiaľ priniesla spoločnosti Barbell Apparel sumu viac ako pol milióna dolárov. O tom, že ponuka si nájde dopyt, nebolo pochybností už počas prvej hodiny od spustenia kampane. Pôvodne stanovená čiastka 15 000 dolárov bola prekonaná v rekordnom čase 47 minút.

 

Nakoľko sám mám obdobný problém s kúpou nohavíc, už teraz premýšľam o tom, že by som si jedny zadovážil :)  Cena? „Baťovských“ 99 dolárov.

 

Zdroj: barbellapparel.com, fastcodesign.com, pagesay.com, brit.co 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá