Benicia del Tora si turisti mýlia s Antoniom Banderasom

Michal Sorkovský / 12. apríla 2016 / Zaujímavosti

Najnovšia reklama pre Heineken si uťahuje zo slávy herca, ktorý je, rovnako ako amsterdamské pivo známy na celom svete.

Držiteľovi najprestížnejšieho filmového ocenenia Beniciovi del Torovi sa deje nepríjemná vec. Aj napriek tomu, že tento držiteľ Oscara je známy na celom svete, má obrovskú charizmu a neprehliadnuteľný look, ľudia si ho neustále mýlia s iným úspešným hercom.

Pre herca takéhoto formátu je to veľmi nepríjemná vec. Byť hviezdou, o ktorej si ľudia myslia, že ju dobre poznajú, pričom opak je pravdou. A nie je sám. Heineken má rovnaký problém. Možno aj preto sa Benicio stal hlavným hrdinom ich najnovšej reklamnej kampane „Za hviezdou sa ukrýva viac“.

Značka holandského ležiaku má viac ako 140 rokov, predáva sa v 192 krajinách sveta a stále je v rukách jednej rodiny. Ich červená hviezda a zelená fľaša sa stali za ten čas ikonami. V prvom príbehu vidieť paralelu medzi svetoznámym hercom a pivom Heineken, keďže obom sa nedostáva zaslúženého uznania za tvrdú a poctivú prácu.

V druhom videu sa popri Del Torovi objaví aj hlavný sládok spoločnosti Heineken Willem van Waesberghe (áno, Heineken je pivo, a preto má svojho sládka). Vysvetlia nám, aké je náročné zachovať rovnakú kvalitu piva na celom svete.

Mimochodom, ak sa ocitnete v podniku, kde čapujú Heineken, určite si ho objednajte, čapuje sa totiž jedinečným spôsobom, ktorý sa nazýva Star Serve.

PR článok, zdroj titulnej fotografie: Heineken

Pridať komentár (0)