Chce­te byť onli­ne mili­oná­rom? Tu je návod, ako na to!

Redakcia StartItUp / 8. septembra 2015 / Lifehacking

Pozor, ten­to člá­nok nie je urče­ný pre kaž­dé­ho a neob­sa­hu­je „zaru­če­né tipy na zbo­hat­nu­tie“. Takých­to člán­kov bolo napí­sa­ný­ch už veľa, tak­že ak nie ste pri­pra­ve­ný ísť pria­mo do akcie, pro­sím, nečí­taj­te ďalej. 

 

Budeme sa baviť o konkrétnych postupoch, ktoré od vás vyžadujú hlavne to, aby ste išli do akcie. Bohužiaľ, aj pri online obchodovaní platí staré známe - bez práce nie sú koláče, a tu to platí dvojnásobne. 

 

Nedávno sme vytvorili komunitu Amazon Akademie na facebooku, kde nám mnoho ľudí píše a pýta sa na veľa vecí spojených s predajom na Amazone. Je vidieť, že mnohých z vás táto téma naozaj zaujíma. Poďme ale pekne k veci. Nie som veštec, ale jedno viem určte. Ak dočítate tento článok, môžu nastať len dve situácie. Buď sa vám život zmení od základu, alebo sa nestane vôbec nič. Mne sa po prečítaní podobného článku pred pol rokom život zmenil, a to zásadne. Predaj fyzických produktov na Amazone ma jednoducho posunul vpred neuveriteľným spôsobom.

 

 

PREČO PREDAJ NA AMAZONE? 

Online biznisu sa venujem už dlhšiu dobu a môžem potvrdiť, že momentálne lepšiu príležitosť nájdete len veľmi ťažko. V súvislosti s touto biznis stratégiou musím spomenúť, že sa jedná o veľmi vážne zárobky, až 36 000€ ročne. Ale nato, aby sme dosiahli hranicu 3 000 € mesačne, musíme mať veľmi dobrú stratégiu.

 

EXCELENTNÁ STRATÉGIA  

Kde takúto stratégiu zobrať? To, ako efektívne naštartovať predaj na Amazone, sa budeme učiť od tých najlepších podnikateľov, ktorý majú za sebou veľmi zaujímavé úspechy. Sú to Ján Furiš a Zdeněk Steiner. Ján Furiš je prvý, kto začal o Amazone hovoriť na Slovensku a v Čechách.

 

Ján Furiš má na Amazone veľmi dobre rozbehnutý produkt, ktorý mu robí obrat 30 000 € mesačne. Momentálne sa produktu venuje pár hodín týždenne. Janči naozaj vie čo robí a výsledky hovoria za všetko. Zdeněk Steiner je úspešný podnikateľ, ktorý takmer z nuly vybudoval firmu Eurostock. Dnes robí táto firma desaťtisícové obraty mesačne, samozrejme v eurách. Ak spojíme týchto dvoch megaúspešných podnikateľov dohromady, vznikne nám neuveriteľná sila, ktorú použijeme pre svoj úspech na Amazone. Koniec koncov, pozrite sa nato sami

  

Amazon zažíva neuveriteľný boom. Má ambície stať sa svetovou tržnicou, na ktorej si klienti kúpia úplne všetko. V USA sa mu to úspešne darí a s prehľadom valcuje konkurenciu. Je to chytrá firma, ktorá väčšinu ziskov reinvestuje do vlastného rozvoja.

 

AKO Z TOHO VYŤAŽIŤ?

Na Amazone sú produkty, ktoré majú obraty aj viac ako 10 000 € denne. Sám som tomu na začiatku neveril. Ale keď som prešiel kurzom, ktorý ma zasvetil do problematiky, rýchlo som zistil, že to tak skutočne je. Tieto produkty majú obrovské denné obraty aj napriek tomu, že mnohé z nich majú zlý marketing. A práve to je šanca, ktorej sa treba chytiť a zapracovať na nej. Ako? To sa dozviete v tomto videu. 

 

MOŽNOSTI SÚ NEOBMEDZENÉ

Predstavte si, že máte rozbehnuté dva, tri, či osem produktov naraz. Nikto vám nemôže povedať: „STOP, už ďalej nemôžeš rozširovať svoju ponuku.“ A predstavte si, že vám z každého produktu ide zisk 3 000 € mesačne. Ďalej môžete pekne zabehnutý produkt jednoducho predať za miliónové sumy, napríklad taký Amazon ho od vás ochotne odkúpi. Takže sa dostanete k peniazom, ktoré za svoj celý život ani zďaleka neminiete.

 

DÁ SA TENTO PREDAJNÝ SYSTÉM AUTOMATIZOVAŤ?

Áno, dá. Vašou prácou bude objednať tovar, agent vám ho prepraví do skladu Amazonu a Amazon sa stará o rozposielanie tovaru k vaším klientom. Taktiež za vás rieši reklamácie a iné detaily. Vy budete pracovať na efektívnom marketingu, ktorý vám zabezpečí predaje. Pozrite sa, ako je možné tento systém automatizovať. 

 

Ján Furiš je toho živím dôkazom. Predáva drevené vychytané švihalo, ktoré má 3x vyššiu cenu ako jeho konkurencia. Pri poslednom rozhovore s ním, mi o jeho švihadle prezradil, že ich predáva zhruba 1 000 ks mesačne. A jeho marža je 7-10€ na jednom kuse. Človek sa pri väčších obratoch s klasickým e-shop neskutočne nadrie, ale nie keď podniká s Amazonom, ktorý sa o väčšinu vecí postará za vás.

 

Ján Furiš vám porozpráva niečo o reštauračnom biznise, to musíte vidieť až dokonca. 

 

 

ČO OBSAHUJE TÁTO BIZNIS STRATÉGIA

Výber produktu a jeho výroba. To, aký produkt budete predávať, je kľúčovým bodom vášho biznisu. Samotná výroba produktu nie je až taká zložitá. Tento postup je podrobné popísaný tu.

 

O sile značky vieme všetci. Začať ju budovať na Amazone má niekoľko výhod a nie je to až také ťažké, ako by sa mohlo zdať. Dôkazom toho sú úspešne značky, ktoré sú známe len na Amazone. Budeme sa učiť stratégie, ktoré ušetria čas a vybudujú Vám značku naozaj efektívne.

  

Distribúcia k zákazníkom môže byť problém, pretože veľa zákazníkov chce produkty hneď, ako ich objednajú. V tomto je Amazon prevratný. Naše zásielky dokáže doručiť zákazníkom v ten istý deň ako si ich objednali. Amazon svoju logistiku neustále rozvíja a zlepšuje tak, aby bol zákazník maximálne spokojný a nakúpil uňho znova.

 

 

Takže sme si rozobrali tri časti skladačky, ktoré ale potrebujeme vedieť spojiť tak, aby nám prinášali maximálnu mieru výsledku a hlavne zisku. Je potrebné začať používať staré známe Paretovo pravidlo 80 na 20, čiže sústrediť sa na kľúčové činnosti v podnikaní. Každý, kto chce mať budúci rok miliónový, by mal vážne uvažovať o využití tejto biznis stratégie. Ak rozmýšľate o tom, že vstúpite do tohto klubu milionárov, tak nezabúdajte, že sa dostanete medzi ľudí, ktorý si navzájom radia a pomáhajú s biznisom.

 

Úspechom na Amazone nič nekončí, týmto úspechom všetko ešte len začína! Táto podnikateľská stratégia nie je len pre začínajúcich podnikateľov, ale aj pre  ľudí, ktorý si chcú vybudovať ďalší zdroj príjmu.

 

Biznis stratégiu môžete získať tu.

 

Platený obsah bol uverejnený v spolupráci s www.amazonakademie.eu

Pridať komentár (0)