Čo má spoločné futbalový klub Real Madrid a tento ultramoderný pisoár?

  • Poznáš ten pocit, keď ideš na štadióne na záchod a zdá sa, že v rade stojí celá tribúna?
  • Španielske futbalové kluby si tento jav všimli a rozhodli sa ho zvýhodniť
  • Na pisoáre nainštalovali televízie, slúžiť by však mali len na prehrávanie reklám
urinals
Duback Design / Amazon UK
  • Poznáš ten pocit, keď ideš na štadióne na záchod a zdá sa, že v rade stojí celá tribúna?
  • Španielske futbalové kluby si tento jav všimli a rozhodli sa ho zvýhodniť
  • Na pisoáre nainštalovali televízie, slúžiť by však mali len na prehrávanie reklám

Real Madrid je momentálne jedným z najznámejších futbalových klubov na planéte. Vďaka svojej návštevnosti si teda môže dovoliť rôzne inovácie či výstrelky. Medzi jeden z nich rozhodne patria aj testovacie exempláre televízií na pisoároch, ktoré boli nainštalované v štadióne Sandiago Bernabeu. Zápas si na nich však počas tvojej malej súkromnej prestávky nepozrieš – displeje by mali zobrazovať výhradne reklamy. Sledovanie zápasu by síce bolo praktickejšie, klub sa však rozhodol pre cestu, ktorá im zarobí viac peňazí.

Spomínané pisoáre boli vyrobené švajčiarskou firmou Swiss Invent a v minulosti boli nainštalované napríklad na VIP toaletách štadiónu Butarque. Firma presvedčila domáci klub CD Leganes tým, že displej zaujme pozornosť diváka na minimálne 30 sekúnd, čo je pre reklamu vynikajúce číslo. Toto tvrdenie bolo dokonca podložené vedeckou štúdiou.

Zobraziť celú galériu (3)
zdroj: Archív Dubach Design

Tá dokázala, že muži počas malej potreby trávia približne 30 sekúnd pozeraním sa smerom nadol. Ak by sa teda našlo niečo, čo by počas tohto času zaujalo ich pozornosť, mohlo by to predstavovať perfektnú marketingovú príležitosť. 30 sekúnd je v každom prípade dosť dlhý čas na to, aby inzerent vedel ovplyvniť potenciálnych kupujúcich.

Zobraziť celú galériu (3)
zdroj: Archív Swiss Invent AG

Marketingový potenciál tohto produktu zaujal mnohé španielske futbalové kluby. Okrem CD Leganes a Real Madridu sa o produkt začal zaujímať aj klub Betis Sevilla. Môže ísť o budúcnosť reklamy alebo je to skôr len výmysel, ktorý po pár mesiacoch ustúpi do úzadia?

Zdroj: www.odditycentral.com

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech