Dohliadač.sk – zbohom zľavové letáky, ahoj internet!

Rišo Néveri / 6. októbra 2014 / Business

Reklamné letáky sú fajn, ale dnes by som si radšej otvoril svoj nákupný zoznam, v ktorom by som hneď videl čo a kde je v akcii. Presne takto vznikol slovenský projekt Dohliadač.sk. Porozprával som sa s jedným z jeho zakladateľov – Karolom Grüllingom, ktorý mi ich projekt v krátkom rozhovore predstavil.

 

 

Ahoj Karol, prezradíš nám kto stojí za projektom?

 

Ahoj, tím Dohliadač.sk pozostáva z troch ľudí. Sú nimi Michal Tóth, ktorý zabezpečuje všetko týkajúce sa našej viditeľnosti na webe, teda PR, online marketing a SEO. Ďalším členom tímu je Martin Jurenka, šikovný programátor starajúci sa o technické vyhotovenie Dohliadača. No a v neposlednom rade som to ja – Karol Grülling. Mojou úlohou je koordinácia prác, marketing, QA a zároveň pracujem na mobilnej aplikácii Dohliadač.sk.

 

Ako by si v skratke Dohliadač opísal?

 

Dohliadač.sk je služba, ktorej cieľom je uľahčiť svojim používateľom vyhľadávanie zliav a akciových produktov v obchodných sieťach na Slovensku. Pokiaľ by som to mal ešte viac skrátiť: Dohliadač.sk je portál, ktorý Vám šetrí čas aj peniaze.

 

 

Čas a ušetrené peniaze sa neodmietajú :)…Čo tento nápad podnietilo? Hromada letákov?

 

Vieš, že aj áno? Digitalizácia informácií prináša obrovské výhody, z ktorých spoločnosť ťaží vo všemožných oblastiach. Zamysleli sme sa a položili si otázky: Prečo nie sú informácie o akciových cenách v obchodoch zdigitalizované? To musím skutočne ešte aj dnes, v roku 2014 listovať medzi letákmi, keď chcem porovnať ceny v obchodoch? Napadlo nás riešenie v podobe Dohliadača a rozhodli sme sa ho zrealizovať.

 

 

Ako ste začali? Súhlasili obchodné reťazce s takýmto projektom?

 

Pravdu povediac na samom začiatku nás ani nenapadlo, že by mohlo niekomu niečo prekážať. Bola by to pre nich predsa bezplatná reklama. Netrvalo to ale dlho a ozvali sa nám zástupcovia jedného z reťazcov, ktorí nás požiadali o stiahnutie svojho loga a ochranných známok z nášho webu. Toto nás trochu zaskočilo, ale zároveň namotivovalo ku zmene stratégie. Stiahli sme logá a ochranné známky všetkých reťazcov z webu a začali každého zvlášť žiadať o povolenie. Niektoré už máme, no väčšina je stále v procese dohadovania. Je to trochu škoda, ukrátení ostávajú používatelia, ktorým by sa pomocou loga jednoduchšie identifikovala obchodná sieť

 

 

Spolupracujete s investormi, alebo ste v tom zatiaľ sami?

 

Aktuálne sme v tom zatiaľ sami. Všetku svoju energiu venujeme tvorbe a vylepšovaniu služby, tak aby svoju úlohu spĺňala čo najlepšie.

 

 

Čo sú hlavné výhody Dohliadača, pre ktoré by vás mali zákazníci vyhľadať?

 

Dohliadač ponúka svojim používateľom možnosť prehľadávať vo vyše 2000 akciových položkách spomedzi 24 akčných letákov v 18tich obchodných sieťach. Ponúka možnosť dohliadať na zľavu pre konkrétny produkt, vďaka čomu Vás upozorní vždy, keď bude v akcii. Okrem toho umožňuje poskladať svoj vlastný nákupný zoznam, ktorý máte vždy po ruke a ktorý poskytuje okamžitú informáciu o celkovej úspore oproti neakciovým cenám. Zároveň pracujeme na mobilnej aplikácii, ktorá pomôže nájsť najvýhodnejšie miesto na nákup čo najbližšie ku Vám. Toto sú iba najhlavnejšie výhody, Dohliadač je komplexná služba a ponúka toho omnoho viac.

 

 

Aký je doterajší feedback od používateľov a koľko ich približne stránku navštevuje?

 

Doposiaľ badáme hlavne kladné reakcie okolia, žiadnu vyslovene negatívnu kritiku som ešte nepočul. Dávame si na feedbacku záležať, nie je nám ľahostajný. Snažíme sa ho zbierať pomocou všetkých kanálov. Chceme aby naša služba dokonalo spĺňala to, čo od nej používatelia očakávajú. Fungujeme zatiaľ približne mesiac a máme okolo 400 unikátnych návštev denne. Toto číslo ale narastá, čo sme radi, veľmi nás to motivuje do ďalšej práce.

 

 

To znie super! Blížia sa aj mobilné appky?

 

Áno :) Mobilné apps sú moja slabosť, venujem sa im aj profesionálne a o to viac sa na našu Dohliadač appku teším. Snažíme sa priniesť niečo nové, čo našim používateľom pomôže nakupovať efektívnejšie než kedykoľvek predtým.

 

 

Myslíš, že raz budeme zdieľať nákupné zoznamy podobne ako fotky na instagrame? :)

 

Myslím si, že až takto ďaleko to asi nezájde. Osobne by som nemal nutkanie zdieľať s verejnosťou, čo sa chystám nakúpiť v potravinách, avšak zdieľať napr, s priateľkou zoznam vecí, ktoré má nakúpiť cestou domov je iná vec. :) Myslíme aj na to.

 

 

Čo vás čaká v blízkej budúcnosti? Chcel by si niečo dodať?

 

Neustále pracujeme. Opravujeme chyby, vylepšujeme aktuálnu funkcionalitu, navrhujeme novú, nadväzujeme vzťahy s obchodnými reťazcami, vyvíjame mobilnú aplikáciu. Je toho celkom dosť. Pozrite si našu stránku www.dohliadac.sk , ak máte na nás akúkoľvek otázku pokojne ju môžete smerovať na náš e-mail [email protected] alebo komukoľvek, koho kontakt nájdete na našom webe. Zaregistrujte sa na Dohliadač.sk, postaráme sa o to aby Vám už žiadna zľava neušla!

 

Pridať komentár (0)