Durex a ďalšie svetové značky vtipne reagujú na zverejnenie záberov čiernej diery

  • Zverejnenie snímky čiernej diery vyvolalo v spoločnosti búrlivú diskusiu
  • Na tomto trende sa rozhodli zviezť aj značky ako je Uber, Zomato, Durex či Ikea
zdroj: eventhorizontelescope.org
  • Zverejnenie snímky čiernej diery vyvolalo v spoločnosti búrlivú diskusiu
  • Na tomto trende sa rozhodli zviezť aj značky ako je Uber, Zomato, Durex či Ikea

Vedci z medzinárodného projektu Event Horizon Telescope (EHT) tento týźdeň zverejnili prvé výsledky unikátneho pozorovania čiernych dier. Odhalili snímku supermasívnej čiernej diery v strede galaxie M87. Jej hmotnosť je 6.5 miliardy hmotnosti Slnka.

Ako keď si svojím smartfónom fotíš pomaranč … na Mesiaci. Zhruba tak na tom boli vedci pri snahe zaznamenať podobu čiernej diery vzdialenej 54 miliónov svetelných rokov od Zeme. Úspech 200-členného medzinárodného tímu astronómov by však nebol možný bez 29-ročnej vedkyne Katie Bouman, ktora pracovala na potrebnom algoritme 3 roky.

Snímka vo svete zbudila masívnu diskusiu, ktorú sa vo svoj prospech rozhodlo využiť hneď niekoľko značiek. Tie chcú z čiernej diery vyťažiť čo najviac. Niektorým sa to podarilo naozaj vtipným a kreatívnym spôsobom. 

Durex

Pepsi

X-Men Movies

Zomato

Uber Eats India

IKEA

Vo vzdialenosti 55 miliónov svetelných rokov sa nachádza čierna diera, ktorú sa vedcom včera podarilo po prvýkrát…

Gepostet von IKEA am Donnerstag, 11. April 2019

Manforce Condoms

Amul.coop

O autorovi
Linda Cebrová