Get­Ta­xi vytiah­lo zbra­ne pro­ti spo­loč­nos­ti UBER

Marek Šándor / 27. februára 2014 / Business

Sme sved­ka­mi ostrej voj­ny, kde na jed­nej stra­ne sto­jí Izra­el­ská fir­ma Get­Ta­xi a na dru­hej ame­ric­ký gigant v con­cier­ge (taxi) služ­bá­ch?

Spoločnosť GetTaxi minulý týždeň predstavila na Business Travel Show v Londýne svoje inovatívne kiosky. Sľubuje si od nich získanie dominantného postavenia na pomerne predimenzovanom newyorskom trhu s taxi službami. 

Prečo sme spomenuli slovo VOJNA?

GetTaxi obvinilo konkurenčnú spoločnosť UBER z použitia nekalých konkurenčných praktík. UBER sa už za ne stihol ospravedlniť. Naverbovaní potenciálni šoféri spoločnosťou UBER si u GetTaxi objednali veľké množstvo taxíkov. Túto objednávku na poslednú chvílu zrušili, čo malo vážne poškodiť spoločnosť GetTaxi. 

Podľa GetTaxi sú kiosky určené pre špecifickú klientelu využivajúcu concierge servis. Kiosky majú umožnovať veľmi jednoduché objednanie taxíku. Zákazník zadá do kiosku svoje telefónne číslo a po pristavení objednaného taxíku bude zákazníkovi doručená textová správa.

Tieto zariadenia budú rozmiestnené v administratívnych budovách, reštauráciách, letiskách, kinách a na ďalších miestach. GetTaxi používa Smart Queue technológiu s prepracovaných algoritmom, ktorá mapuje celú flotilu automobilov. Vždy vyšle ten taxík, ktorý je najbližsie. To nielen, že šetrí náklady na palivo, ale zároveň skracuje aj čakaciu dobu. Samozrejmosťou je možnosť zaplatenia kreditnou kartou prostredníctvom vášho telefónu.

 

 

Mnohí sa určite teraz pýtate prečo toto všetko GetTaxi robí. Veď jednoducho stačí mať stiahnutú aplikáciu a objednať si taxi rovnako cez svoj mobilný telefón. Priznám sa, odpoveď mi tiež nie je známa, no jedno je isté. Túto vojnu vyhrá ten kto bude mať najväčší market share. Ten je priamo naviazaný na marketingové výdavky, ktoré sa častokrát môžu zdať nepochopitelné

 

 

Zdroj: gettaxi.com

Pridať komentár (0)