Hokejové majstrovstvá vládnu slovenskému internetu. Takto ich využili značky na svoje promo

  • Na Slovensku už včera začali Majstrovstvá sveta v hokeji, na ktoré mnohí športoví fanúšikovia dlho čakali
  • Slovenskej ekonomike majú podľa odhadov pomôcť miliónmi eur
  • Na popularite národného športu sa zviezli aj mnohé brandy
zdroj: TASR - Martin Baumann
  • Na Slovensku už včera začali Majstrovstvá sveta v hokeji, na ktoré mnohí športoví fanúšikovia dlho čakali
  • Slovenskej ekonomike majú podľa odhadov pomôcť miliónmi eur
  • Na popularite národného športu sa zviezli aj mnohé brandy

Poznáš frázu „No a čo keď vyhráme, aj tak chlieb nebude lacnejší!“? Nuž, Lidl sa práve tohto tvrdenia všetkých (ne)fanúšikov chytil a pobavil svojou akciou na chlieb. Na tisícky lajkov a stovky komentárov nemusel dlho čakať.

Na rovnakú nôtu však zahral aj jeden z najväčších konkurentov Lidla, Kaufland. Opäť je v hre chlieb. Doslova.

Obľúbený slovenský brand s originálnymi kúskami oblečenia pri príležitosti tohtoročného hokejového šampionátu, ktorý hostíme, vypustil do sveta nový dizajn ponožiek.

Gonnsuke Ramen pozýva parádnou grafikou na poctivý ramen po kvalitnom fandení. Čo vspruží po prehýrenej noci viac ako dobrá domáca polievka?

Luna bar – Hotel Kyjev zas počas nášho včerajšieho zápasu sľuboval celé 3 minúty po skórovaní zľavu 50 % na objednávky. Asi nečakal, že od nás Američania inkasujú až 4.

Modrý operátor zase zvolil vtipnú SMS konverzáciu medzi dvoma skalnými fanúšikmi.

Vlastnú imidžovú kampaň však na svetlo sveta vypustila aj RTVS, na ktorej môžu fanúšikovia sledovať všetky zápasy majstrovstiev. „RTVS je oficiálnym a v tomto prípade aj domácim vysielateľom MS a v kampani sme preto chceli demonštrovať jednoznačné spojenie RTVS s hokejom. Symbolicky sme použili dvojbodku z loga RTVS, pretože ju zároveň nájdeme aj v každom výsledku hokejového zápasu,“ priblížil kampaň Richard Jajcay, riaditeľ Sekcie marketingu v RTVS.

zdroj: RTVS
zdroj: RTVS

O autorovi
Mária Ambrozová

Najnovšie video