Zakladateľ Pokecu Milan Dubec ponúkol štátu očkovací web zadarmo. Matovič mu odpovedal komentárom na Facebooku
Cigániková zverejnila obrovskú sumu, ktorú Slovensko dalo za testovanie. Povedala, aké je riešenie pandémie
Lekár Visolajský kritizuje drahý prevoz pacienta vládnym lietadlom do Nemecka, keď naši lekári zostali bez peňazí
Huawei čelí škandálu. Značka zavádzala ľudí svojou reklamou
- Technologická značka Huawei opäť čelí škandálu
- Urobila tak pri propagácii svojho nového telefónu a jeho fotoaparátu
- Snímky na jeho propagáciu však vytvorili digitálnou zrkadlovkou
- Technologická značka Huawei opäť čelí škandálu
- Urobila tak pri propagácii svojho nového telefónu a jeho fotoaparátu
- Snímky na jeho propagáciu však vytvorili digitálnou zrkadlovkou
Značka Huawei nedávno vytvorila propagačné fotografie k ich novému telefónu Nova 3, ktorého výhodou by mal byť špičkový fotoaparát. Väčšina z nás by možno čakala, že značka mobil odpropaguje práve tým, že použije fotografie odfotografované týmto zariadením. Na prvý pohľad to tak vyzerá, no pozornému oku neujde, že všetko nie je s kostolným poriadkom.
Jedným z dôkazov boli zverejnené fotografie na Instagrame herečky, ktorá v reklame vystupuje. Fotografia je zo zákulisia produkcie a vidíme, ako obaja aktéri z fotografii pózujú pred fotografom. Následne si môžeme pozrieť fotografiu, ktorá je použitá ako propagačná a vidíme, že muž, ktorý sa tvári, že držal v ruke mobil, mal v konečnom dôsledku len natiahnutú ruku k fotografovi, aby to vyzeralo, že si s herečkou dofotili selfie mobilom. Samozrejme, herečka po tom, čo si uvedomila svoju chybu, fotografiu zo svojho Instagramu odstránila.
Reklamný spot, ktorý propaguje smartfón, obsahuje scénu z fotografie, kde je naznačené, že žena sa nechce fotiť, kým nie je nalíčená. U diváka navodzuje pocit, že fotoaparát v mobile dokáže vytvoriť dokonalý záber za akejkoľvek situácie a podmienok.
Síce v spote nikde nie je uvedené, že boli fotografie vytvorené fotoaparátom v mobile, no nik neočakáva ani opak, že boli vytvorené profesionálnym fotografom. Istým spôsobom tak môže byť reklama považovaná za zavádzajúcu, keďže spotrebitelia môžu vytvoriť nákupné rozhodnutie práve na základe presvedčenia, že fotoaparát v telefóne je naozaj špičkový.