Kampaň českého dizajnéra, ktorá zaujme pravdou

  • Každý deň sa nás obchody snažia prekabátiť a predať nám čo najviac tovaru zo svojho sortimentu. My len bezhlavo hádžeme veci do košíkov ihneď, keď pri nich uvidíme nápis zľava. A ani vôbec nevieme, čo kupujeme. Ako by ste však reagovali, keby boli obaly od potravín navrhnuté tak, že by na nich bolo presne napísané (nie len maličkými písmenkami) to, z čoho sa skladajú? Nakupovanie by už určite nebolo také, ako predtým.
collagefood
  • Každý deň sa nás obchody snažia prekabátiť a predať nám čo najviac tovaru zo svojho sortimentu. My len bezhlavo hádžeme veci do košíkov ihneď, keď pri nich uvidíme nápis zľava. A ani vôbec nevieme, čo kupujeme. Ako by ste však reagovali, keby boli obaly od potravín navrhnuté tak, že by na nich bolo presne napísané (nie len maličkými písmenkami) to, z čoho sa skladajú? Nakupovanie by už určite nebolo také, ako predtým.

Český dizajnér Michal Drapák, ktorý má 33 rokov, vytvoril dizajn obalov, ktoré pravdivo a niekedy aj dosť vtipne opisujú to, čo sa vo vnútri nachádza. Touto kampaňou však nechcel vôbec poškodiť výrobcov, iba upozorniť ľudí na to, čo jedia. Pozrite sa, či sa mu to podarilo.

 

Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic
Draphic

Čo myslíte? Bolo by jednoduchšie nakupovať v obchodoch potraviny s podobnými obalmi?

preze-startitup

Zdroj: interez.sk, zdroj titulnej fotografie: favim.com, interez.sk

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech