Kašlú na tvoj produkt? Urob toto a všetkým vytrieš zrak!

Lukáš Timko / 20. októbra 2015 / Lifehacking

Vytvoriť môžete čokoľvek, aj hneď teraz. Ak nemáte chuť čítať tento článok, tak radšej vezmite do ruky pero a papier a skúste niečo vymyslieť.

 

Určite vám napadne aspoň pol tucta nápadov na aplikáciu, knihu alebo produkt. Nápady nie sú na tom všetkom tou najťažšou časťou. Tou ťažšou časťou je snaha vytvoriť niečo, čo ľudí zaujme. Predsa nechcete, aby váš vysnívaný nápad zapadol prachom, len preto, že ho nikto nečíta, nepozerá, nepoužíva alebo nepočúva. To hrobové ticho okolo vášho produktu vie veľmi ľahko zlomiť vášho ducha.

 

 

Ak chcete zaujať ľudí, tak čítajte ďalej…

 

Vytvorte niečo, na čom záleží najmä vám

Ak chcete vytvoriť niečo, čo bude zaujímať ľudí, musí na tom v prvom rade záležať vám. Vytvoriť skvelý produkt je ťažké. Vytvoriť niečo na čom vám nezáleží je ešte ťažšie. Ak veríte tomu čo robíte, tak vás to bude hnať dopredu, budete schopní pracovať na tom nepretržite a najmä skúšať nové veci.

 

Vytvorte niečo pre skutočných ľudí

Najlepšia rada pre vás: vytvorte niečo špecifické pre niekoho, koho poznáte. Je to originálny nápad. Vždy, keď budete rozmýšľať nad niečím novým, myslite na to, ako by to mohlo pomôcť vašim známym.

 

 

Ak ste vytvorili niečo, na čom vám záleží, musíte sa sám seba spýtať ďalšiu otázku – pre koho to robíte? Akú informáciu potrebujú? V čom váš produkt môže pomôcť iným? Nemyslite na svojich potencionálnych klientov ako na nejasný koncept a skupinu ľudí bez tváre. Myslíte na svojich klientov ako na ozajstné osoby s citmi, skúsenosťami a príbehmi.

 

Ste tým pravým človekom pre tento projekt?

Musíte sa spýtať sám seba, či máte odvahu, silu, motiváciu a vášeň vytvoriť to, čo chcete vytvoriť. Myslíme to doslova, ak prídete s nápadom, môže sa ľahko stať, že to ostane iba v teoretickej rovine. Je ľahké pomýliť si nadšenie s vášňou, motiváciou a schopnosťami.

 

Ak zistíte, že váš nápad je príliš komplikovaný, vyžaduje si schopnosti, ktoré nemáte, alebo je finančne náročný, tak ho nerobte, určite vymyslíte niečo iné, na čo budete vhodný. Musíte mať predsa z toho dobrý pocit.

 

Na nič sa nehrajte

Určite ste videli reality šou SuperStar. Videli ste stovky mladých ľudí, ktorí si chceli splniť svoj sen. Takmer všetci spomenuli, že sa od malička chceli stať spevákom. Nepovedia, že chceli spievať. Ak na to príde, tak ich cieľom nie je vôbec spievanie. Chcú len zažiť ten bujarý životný štýl spevákov.

 

 

Ak by bolo ich cieľom iba spievanie, neboli by v reality šou. Spievali by každý deň kdekoľvek by mohli, písali by pesničky, zakladali kapely a nahrávali hudbu.

To isté platí pre všetko, čo chcete vytvoriť. Chcete vytvoriť geniálny produkt, alebo byť iba tým človekom čo ten geniálny produkt vytvoril? Ak chcete byť iba tým človekom, potom nie hneď, ale v budúcnosti zlyháte v inováciách a v posúvaní vášho produktu na vyššiu úroveň.

 

Pracujte. Pracujte tvrdo!

Ak chcete napísať knihu, ktorá zlomí niekomu srdce – pracujte tvrdo.

Ak chcete vytvoriť biznis, ktorý zmení svet – pracujte tvrdo.

Ak chcete nakresliť komiks, ktorý odzrkadlí všetko čím ste a o čom snívate – pracujte tvrdo.

Ak chcete vytvoriť produkt, ktorý všetci budú milovať – pracujte ešte tvrdšie.

 

zdroj: medium.com

Pridať komentár (0)