Konečne aj na Slovensku: McDonald’s vypúšťa horúcu novinku, menu si dáš odteraz aj bez mäsa

  • Mnohými zbožňovaná sieť McDonald's sa rozhodla zaradiť do svojej ponuky aj vegetariánsku alternatívu
  • Tá pozostáva z troch jedál – veggie burgru, wrapu aj šalátu
McDonald's veggie ponuka
Facebook/McDonald's, McDonald's
  • Mnohými zbožňovaná sieť McDonald's sa rozhodla zaradiť do svojej ponuky aj vegetariánsku alternatívu
  • Tá pozostáva z troch jedál – veggie burgru, wrapu aj šalátu

Rozrastá sa, no zároveň počúva hlas svojich zákazníkov. Sieť McDonald’s sa rozhodla predstaviť svetu novinku v podobe vegetariánskej ponuky. Zámerom zaradenia nových jedál do ponuky nie je len zaujať vegetariánov či flexitariánov, ale priniesť všetkým zákazníkom zmenu v podobe nových chutí.

„Našim zákazníkom chceme stále prinášať niečo nové a tiež ponúkať širšiu ponuku chutných i bezmäsitých jedál, z ktorých by sa mohli u nás najesť podľa svojich predstáv. Preto sme vyšli v ústrety smerom k bezmäsitej ponuke v podobe troch nových veggie produktov,“ povedala Lucia Polačeková, PR supervízorka pre McDonald’s na Slovensku.

KVÍZ: Hranolky, Big Mac či Cheeseburger? McDonald’s je na Slovensku 25 rokov, aké jedlo Slováci milujú najviac?

Čo teda dostaneš na tanier?

Mnohými konzumentmi bola zelenina doposiaľ považovaná za sekundárny prvok na tanieri, ktorý má ozdobný či dodatočný charakter. Vzhľadom na meniaci sa trend stravovania v celom svete sa rozhodla spoločnosť reagovať promptne a priniesť svojim zákazníkom vyváženú chuť zeleniny, ktorú doposiaľ nepoznali.

Hlavným hrdinom vegetariánskych noviniek sa stáva čisto zeleninová placka. Tá je v prípade Veggie burgra podávaná v žemli, spolu s plátkom Čedaru, čerstvým šalátom a paradajkami s novou jogurtovo-bylinkovou omáčkou. Svojou chuťou, kvalitnými surovinami a chrumkavosťou sa plnohodnotne vyrovná mäsovým „kolegom“.

Zeleninová placka nechýba ani v zložení veggie wrapu a veggie šalátu. Spoločnosť chce kombináciou pestrých chutí zároveň vyvrátiť mýty o zle ochutených vegetariánskych jedlách, ktoré si ešte stále mnohí z nás predstavujú len ako nakrájanú a zmiešanú zeleninu.

„Zaradením troch vegetariánskych noviniek do našej ponuky reagujeme na požiadavky našich zákazníkov a veríme, že nimi oslovíme nielen vegetariánov, či flexiteriánov, ale aj našich stálych zákazníkov, ktorí ocenia nové chute na zeleninovom základe,“ dopĺňa L. Poláčeková.

Veggie šalát McDonald's
zdroj: McDonald's

Veggie placky obsahujú mrkvu, petržlen, hrášok, brokolicu, cibuľu, zelené, červené a žlté papriky. Pestrý výber zeleniny dotvára ementálsky typ syra, maslo, slnečnicové semienka, tortilla chipsy a bylinky. Tieto veggie placky neobsahujú žiadny palmový olej.

„Tri novinky z radu Veggie sú veľmi chutnou alternatívou pre tých ľudí, ktorí sa mäsu úplne alebo aj čiastočne vyhýbajú nielen kvôli zdravotným benefitom, ale tiež s ohľadom na etický či ekologický aspekt,“ hovorí na záver PR supervízorka pre slovenský McDonald’s.

Na Slovensku od roku 1995

Svoju prvú prevádzku otvorila sieť McDonald’s v roku 1995 v Banskej Bystrici. Od toho roku si získava srdcia Slovákov nielen chutným jedlom, ale aj zodpovedným prístupom k prírode prostredníctvom dlhodobo používaných papierových vreciek. Od roku 2003 triedi McDonald’s všetok odpad do 9 frakcií podľa typu – vrátane použitého oleja z fritéz, ktorý posielajú na ďalšie energetické spracovanie.

Triedenie prebieha priamo v reštaurácii, kde sa o to stará vyškolený personál. McDonald’s taktiež kontinuálne mení obalové materiály, aby boli v čo najväčšej možnej miere recyklovateľné a zároveň bezpečné z hľadiska hygieny, okrem toho znižuje emisie v prevádzkových procesoch, zefektívňuje spotrebu vody a energie a podporuje triedenie odpadov aj pri konzumácii mimo prevádzky. 

Od slovenských dodávateľov

Vajíčka používané do raňajkového menu pochádzajú od slovenského dodávateľa Babičkin dvor. Okrem nich zo Slovenska pochádza napríklad čerstvé mlieko na výrobu zmrzliny a šejkov, z Farmy Majcichov.

V súčasnosti má McDonald’s 35 reštaurácií v rámci 13 miest a zamestnáva viac ako 2 600 ľudí. Stal sa pomerne obľúbeným zamestnávateľom, nakoľko sa nezameriava len na „počet odpracovaných hodín“, ale predovšetkým na odovzdávanie skúseností a budovanie zamestnaneckej kultúry či pracovnej morálky, ktoré zamestnanci následne ďalej využijú vo svojej kariérnej ceste, takzvané #SkillsForLife.

Zdroj: McDonald´s 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá