Kreatívni zákazníci McDonald’s našli v nevinnom dizajne pohárov sexizmus

  • Nový letný nápoj z kuchyne McDonald's sa stal virálnym
  • Presnejšie nejde ani tak o produkt ako taký, ale o jeho obal
  • Kreatívni zákazníci v jeho nevinnom dizajne našli sexuálny podtón
zdroj: TASR, wikimedia.org
  • Nový letný nápoj z kuchyne McDonald's sa stal virálnym
  • Presnejšie nejde ani tak o produkt ako taký, ale o jeho obal
  • Kreatívni zákazníci v jeho nevinnom dizajne našli sexuálny podtón

Minulý mesiac spoločnosť McDonald’s v Japonsku uviedla na trh nový rad nealkoholických nápojov McFizz. Upozornil na to server AdAge.com.

Nápoje sa v prevádzkach rýchleho občerstvenia dajú kúpiť v troch osviežujúcich príchutiach Lemon Ginger, Blue Hawaii a Blood Orange. Všetky tieto sódy sú naozaj výrazne pestrofarebné, avšak to nie je ani zďaleka ich najväčším lákadlom.

Dizajnéri z McDonald’s si mysleli, že spustenie McFizz je skvelou príležitosťou, pri ktorej môžu kreatívnym spôsobom vzdať hold romantickému potenciálu, ktorý v sebe nesú dlhé letné večery.

Gepostet von DACO THAI am Dienstag, 2. Juli 2019

Najnovšie vytvorili celý nový rad priesvitných pohárov s ilustráciou chlapca na jednej strane a dievčaťa na strane druhej. Keď je pohár prázdny, chlapec a dievča vytvárajú dojem, že stoja pri sebe a dávajú si nevinný bozk na tvár či líce – podľa toho ako pohár otočíš.

New Mc Fizz cups @ Japan Mc Donald’s .WHO WANTS THE MC D🤪

Gepostet von Justin Parris am Freitag, 9. August 2019

Kreatívni zákazníci však nevinný romantický okamih premenili na oveľa horúcejšiu scénku. Stačí nahnúť plastový pohár do toho správneho uhla.

Popíjanie sviežeho nápoja z dielne McDonald’s týmto trikom dostáva celkom iný rozmer, než aký chcela spoločnosť svojim zákazníkom pôvodne sprostredkovať. Celá vec prináša nový význam aj aj samotnému sloganu „I’m lovin’ it.”

Gepostet von Silvia Tiemi Yamamoto am Dienstag, 30. Juli 2019

Na nový dizajn reaguje aj množstvo fanúšikov na sociálnej sieti Twitter. Tí postuju stále nové fotky pohárov v nekonečnom množstve polôh. S pohármi od sódy sa totižto dá naozaj rôznorodo vyhrať a zabaviť. Postupne sa tak internetom šíri niečo ako nová online Kámasútra z dielne fastfoodovej spoločnosti. Všetko vďaka zákazníkom McDonald’s, ktorí majú skvelú predstavivosť.

Gepostet von Cosimo Errede am Donnerstag, 8. August 2019

Aj keď táto chyba pravdepodobne spôsobuje mierne rozpaky na oddelení dizajnu a marketingu McDonald’s, zdá sa, že spoločnosť neplánuje „inkriminované“ plastové poháre v najbližšej dobe definitívne stiahnuť z predaja.

Celá táto kauza pravdepodobne zvýšila predaj spoločnosti viac ako ktorýkoľvek typ PR kampane McDonald’s . V skutočnosti sa tieto poháre so sexuálnym podtónom stávajú zberateľským kúskom.

Một Khoảnh Khắc Mùa Hè

Lá là là la lá la…một chút cảm xúc nhẹ nhàng của mùa Hè với McFizzTVCM: Một Khoảnh Khắc Mùa HèAdvertiser: Mc Donald'sOn air: 10 tháng 7 năm 2019Vietsub by Japan TVCMNguồn: https://www.youtube.com/watch?v=vVfMZ68QL1Q

Gepostet von Japan TVCM am Freitag, 12. Juli 2019

zdroj: adage.com, thesun.co.uk

Najnovšie video