Od potravín ku káve: Delia otvára svoju prvú kaviareň

  • Po rozbehnutí úspešnej siete malých potravín Delia mieri vyššie
  • K svojim predajniam pridáva nový koncept kaviarní
  • Svoju prvú otvorili v Polus City Centre
ds-4-jpg_04
Ilustračná fotografia, ecologic.sk
  • Po rozbehnutí úspešnej siete malých potravín Delia mieri vyššie
  • K svojim predajniam pridáva nový koncept kaviarní
  • Svoju prvú otvorili v Polus City Centre

Poznáš to, kráčaš po meste a zrazu si spomenieš, že si zabudol kúpiť nejakú „drobnosť“ ako maslo alebo čaj a ako naschvál nie je po ceste nijaký supermarket. V takýchto prípadoch padnú vhod strategicky umiestnené mini potraviny. A presne takýmto konceptom sú aj Delia, kde síce nespravíš nákup na týždeň, ale nájdeš tam viac menej všetko, čo aktuálne potrebuješ.

Úspešný biznis model, rapídny rast

Strategický umiestnené predajne sú väčšinou dobrý nápad, taký McDonald vie o tom svoje. Delii sa tiež tento krok vyplatil. Na trhu sú len od Decembra 2015, ale za necelé 3 roky stihli, otvoriť 29 predajní, ktoré prevádzkujú v Bratislave a jej širšom okolí. Do karát im okrem umiestnenia predajní hrá aj fakt, že majú flexibilné otváracie hodiny. Prevádzky, ktoré sa nachádzajú na často frekventovaných miestach zatvárajú svoje dvere neskôr. Na porovnanie: prevádzka na Hodžovom námestí je otvorená do ôsmej večer, na Kollárovom námestí do deviatej na Zochovej ulici do desiatej  a na Michalskej ulici do jedenástej hodiny, keďže tam je výskyt turistov najväčší.


Nedávno sme vás informovali aj o ich plánoch expandovať do Čiech. Momentálne už v Prahe úspešne fungujú s dvoma prevádzkami a do budúcnosti je ich cieľ v Čechách otvoriť až 50 predajní.

Svoj biznis prispôsobujú modernej dobe

V Delii sú si však vedomí, že čas je vzácny, a preto prevádzkujú e-shop, aby svojim zákazníkom ušetrili čas a uľahčili život. Na stránke avizujú, že tovar vedia dodať už do dvoch hodín, čo určite mnohých zákazníkov poteší. Svoj e-shop má na západnom Slovensku aj Tesco, čiže zákazník má na výber, z ktorého reťazca si potraviny objedná.

To je v konečnom dôsledku len výhodou, keďže konkurenčné prostredie donúti potraviny bojovať o zákazníkov rôznymi výhodnými ponukami. Súdiac podľa tržieb sa potravinám Délia zatiaľ darí. Od svojho vzniku zvýšili svoje tržby z 41 576 EUR na 7 961 937 EUR.

Nespia na vavrínoch

Delia však nespí na vavrínoch. Okrem, predajní a e-shopu práve spustili svoju prvú samostatnú kaviareň ako informoval portál Stratégie. V niektorých kombinovaných predajniach Delie si si mohol dať kávu už pred tým a prípadne nejaké to pečivo k tomu, no tento koncept je už samostatnou kaviarňou. Otvára sa pod názvom Delia Café a jeho prvú prevádzku nájdeš v Polus City Centre na Vajnorskej ulici.

Uvidíme či bude nový koncept rovnako úspešný ako ich potraviny.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech