Lunchtime.cz a Obedovat.sk: PREDANÉ

Kika Besedičová / 22. augusta 2014 / Lifehacking

Pôvodom indický Zomato kúpil pred pár dňami český portál Lunchtime.cz a keď už bol rozšupnutý, kúpil rovno aj slovenskú sesterský web Obedovat.sk.

Celá transakcia sa má pohybovať v hodnote 65 mil. českých korún (3,2$ mil.). Podľa economictime.com sa suma mala deliť na 2,2$ mil. za Luchtime a 1$ mil. za Obedovat.sk. Nový majiteľ prezradil aj zámer prijať 80 nových zamestnancov v priebehu najbližšieho pol roka. Plánované sú aj ďalšie investície vo výške 2,5$ mil, ktoré by mali byť preinvestované v Čechách, ale aj na Slovensku.

 

 

Svoje dve nové akvizície odôvodnil CEO a súčasne aj zakladateľ Zomato Deepinder Goyal, ako strategickú investície pre vstup do strednej a východnej Európy (tou východnou sme boli asi my myslení). Predtým ako sa Zomato rozhodlo zainvestovať v strednej Európe, bolo ešte na nákupných potulkách po Novom Zélande, kde kúpilo web MenuMania.

 

 

Najlepšie z celého dealu vyšiel pravdepodobne majiteľ slovenského webu Obedovat.sk, firma Creative web na čele s podnikateľom Zdenkom Hoschekom. Tí pred dvoma rokmi kúpili majoritný podiel od zakladateľa Adama Kurzoka za údajných 8,5 mil. českých korún. Menšinový poddiel si vtedy nechal jeden so spoluzakladateľov Igor Třeslín.

 

Fakty o Zomato:      – Zomato ma v portfóliu viac ako 255 tisíc reštaurácií

                                 – Pôsobí v 13 krajinách, v 106 mestách sveta a obsluhuje 25 národností

                                 – Má viac ako 750 zamestnancov 

                                 – Jeho web navštívi cca. 23 mil. ľudí mesačne

 

 

Zdroj: zomato.com,economictime.com, e-svet.e15.cz

                                 

 

Pridať komentár (0)