Malé radosti: Drobnosti, ktoré ti vyčaria úsmev na tvári aj v hektický pracovný deň

  • Nadežda, alebo ako ju všetci volajú Nadi, strávila 12 rokov v Londýnne, ktorý ju výrazne ovplyvnil. Možno aj životným štýlom, ale hlavne v oblasti obchodu, podnikania a prístupu k zákazníkovi. Spolu so sebou priniesla na Slovensko aj milý koncept viac-menej darčekových predmetov s príznačným názvom Malé radosti.
Malé Radosti/Fb
FB/Malé Radosti
  • Nadežda, alebo ako ju všetci volajú Nadi, strávila 12 rokov v Londýnne, ktorý ju výrazne ovplyvnil. Možno aj životným štýlom, ale hlavne v oblasti obchodu, podnikania a prístupu k zákazníkovi. Spolu so sebou priniesla na Slovensko aj milý koncept viac-menej darčekových predmetov s príznačným názvom Malé radosti.

Pre Nadi je na prvom mieste spokojnosť zákazníka. Rozhodla sa podnikať nie pre zisk, ale pre radosť. Dnes ju však navyše živí. :)  Strávi hodiny, niekedy dokonca dni, kým vyberie tie správne produkty do svojej ponuky. Je jej srdcovou záležitosťou, ktorej sa venuje každú voľnú chvíľu. A je to aj vidieť, napríklad už na tom, ako si dáva záležať na fotkách na sociálnych sieťach. Sama tvrdí, že je rozdiel odfotiť šálku na polici alebo odfotiť šálku v ruke s úsmevom. Miluje módu, interiérový dizajn a všetko s tým spojené.

V jej ponuke nenájdeš množstvo rovnakého tovaru. Sama si zakladá na originalite a jedinečnosti a chce, aby aj jej zákazníci mali pocit výnimočnosti, keď si od nej odnášajú svoje „malé radosti“. Priestor obchodíku, ktorý sa mimochodom nachádza vo Vranove nad Topľou, je vzdušný. Nadi sa snaží, aby nebol prepchatý vecami. Čo jej snáď ani nehrozí, keďže tam nemá x kúskov jedného modelu. Nájdeš u nej veci do bytu, do domu či na chatu. Ľudia si zútulňujú spálne, obývačky alebo kuchyne, ale nájdu tu napríklad aj veľavravné tričká.


Okolie si názov obľúbilo natoľko, že ho Nadi prepojila aj s predmetmi. Hlavne s taškami, kde sa názov snaží zapracovať. Okrem toho u nej nájdeš aj originálne kalendáre, zošity alebo ako ich ona nazýva, limitky.


Zaujímavosťou je, že pri fotení svojich „radostí“ nepropaguje seba, snaží sa celú pozornosť zamerať na veci. Spoznáš ju podľa červeného rúžu, ktorý požíva ako „signature picture“. Ak máš pocit, že takýchto obchodíkov je ako húb po daždi, nemýliš sa. Je ich množstvo či už online alebo offline. To je stav, kedy sa ukáže, kto je konkurencieschopný a kto ponúka to povestné „niečo navyše“. Nadi sama tvrdí, že jej tajnou prísadou je vášeň a individuálny prístup.

Keď začínala, mnohí je hovorili, že prvé dva roky sú najťažšie, a ona dnes súhlasí. Pracuje vo dne v noci, keď nie je v obchode, rozmýšľa nad ním, plánuje, aký post pridá na Facebook alebo Instagram a tak ďalej. Jednoducho – vybrala si svoju vášeň a žije ňou. :)

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá