McDonald’s dostal ranú pod pás od konkurencie, vraj nemá čerstvé mäso

  • Na dnešnom trhu musia prevádzky medzi sebou doslova vybojovať svoje miesto
  • Pochopila to aj sieť burgrární Wendy’s
  • Svojmu hlavnému oponentovi McDonald’s zaťali rovno do živého
cd
  • Na dnešnom trhu musia prevádzky medzi sebou doslova vybojovať svoje miesto
  • Pochopila to aj sieť burgrární Wendy’s
  • Svojmu hlavnému oponentovi McDonald’s zaťali rovno do živého

Wendy’s sa vo svojej najnovšej reklame ukazuje v plnej zbroji. Bojuje proti svojmu hlavnému rivalovi, celosvetovo uznávanej fastfoodovej sieti McDonald’s. Hlavnou taktikou boja bolo najmä poukázanie na čerstvosť bravčového mäsa v burgroch.

McDonald’s len prednedávnom začal predávať burgre s čerstvým mäsom. Tomuto kroku predchádzalo zistenie, že hlbokozmrazené mäso bolo zoschnuté a pre zákazníkov sa nedalo dostatočne zahriať. Je to však úplná pravda? Wendy’s o tom vie svoje. Ako tvrdia vo svojej reklame, mäso zmrazuje dodnes. Čo máte teda robiť, aby ste si boli úplne istý, že mäso, ktoré jete nie je zmrazované? Navštívte pobočku Wendy’s. Podľa reklamy sa u nich podávajú výhradne hamburgery z čerstvého mäsa.

Útočný typ reklamy, ako je napríklad táto, môže byť mnohými odsudzovaný. Ide rozhodne o kontroverzný výber propagácie svojho projektu, u Wendy’s však už v minulosti fungoval. Vo februári tohto roku sa na najväčšej športovej akcii USA, na Superbowl, ukázali s podobným vrtochom. V reklame porovnávali zamrazené mäso McDonald’s k ľadovcu, ktorý potopil Titanic.

Reklama fastfoodovej reštaurácii veľmi polepšila, ako tvrdí Kurt Kane, ich hlavný konceptový a marketingový manažér. Bola to práve reklama na Superbowl, ktorá vydláždila cestu podobným konceptom. Wendy’s si od tohto úspechu zakladá na prezentovaní čerstvosti svojich produktov viac ako predtým.

Okrem tejto bojovej taktiky sa reklamy Wendy’s orientujú hlavne na ich cenové ponuky. Propagujú najmä ľadovú dreň Frosty za 50 centov, v blízkej budúcnosti môžeme očakávať aj reklamu na Wendy’s Single burger zadarmo pre každého používateľa ich aplikácie. Nás sa síce tieto ponuky netýkajú, stále však môžeme očakávať pokrok v bitke dvoch velikánov. Vyšle McDonald’s spätnú ranu, alebo budú len ticho znášať rany svojho nepriateľa? Len čas ukáže.

Zdroj: AdAge.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech