McDonald’s opäť predstavil skvelú reklamu. Svoju silu si dokazuje nejasnou grafikou

  • Vedel si o tom, že až 94 % ľudí na svete rozozná logo legendárnej značky Coca-Cola?
  • Svoju silu na trhu si najnovšou kampaňou u publika dokazuje aj fastfoodový gigant McDonald’s
mc
Unsplash
  • Vedel si o tom, že až 94 % ľudí na svete rozozná logo legendárnej značky Coca-Cola?
  • Svoju silu na trhu si najnovšou kampaňou u publika dokazuje aj fastfoodový gigant McDonald’s

McDonald’s je na trhu už niekoľko desaťročí a hoci má na svojom konte pár nepríjemných škandálov vzťahujúcich sa na kvalitu ponúkaných produktov, stále spolu s tými najväčšími hráčmi vládne svetu rýchleho občerstvenia a jeho konkurencia to má ťažké.

Najmä vďaka tomu, že má pod svojimi krídlami špičkový tím odborníkov na marketing. Má za sebou mnoho úspešných kampaní, ako napríklad tú, kde v rámci šampionátu EURO 2016 zahral na citlivú nôtu spájania národov (viac nájdeš TU) alebo okopíroval svoju vlastnú reklamu spred desaťročia (prečítaj si viac TU).

V októbri minulého roka sa rozhodol pohrať sa s pozornosťou svojho zákazníka a na outdoorových reklamách nasadených na švédskom trhu vo svojich názvoch jednoducho povymieňal písmenká. Veril totiž, že aj napriek tomu budú jeho produkty rozoznateľné. Reklama bola dokonca osvetou pre dobrú vec (viac si prečítaš priamo TU).

.

Ako informuje portál AdWeek, pri najnovšej kampani McDonald’s opäť stavil na malú hádanku. Po uliciach latinského Portorika rozmiestnil bilbordy a investoval do printovej reklamy v podobe zahmlených či rozmazaných vlastných produktov s kontrastným pozadím, čo núti zákazníka premýšľať viac, než je pri klasickej reklame zvyknutý.

Fastfoodový reťazec podprahovo využil svoj ikonický Happy meal, Big Mac (na ktorý mimochodom len nedávno stratil v Európe možnosť ochrannej známky – čítaj TU) a aj krabičku s hranolkami. Túto nezvyčajnú reklamu má na svedomí štúdio TBWA\San Juan.

Zdroj: AdWeek, AdsoftheWorld

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech