McDonald’s predstavil perfektnú reklamu, ktorá doslova hypnotizuje

  • McDonald’s ti teraz naservíruje raňajky počas celého dňa
  • Takzvaný Egg McMuffin si totižto môžeš vychutnať naozaj kedykoľvek, avšak len virtuálne
  • Nové reklamné video, po ktorom sa s najväčšou pravdepodobnosťou budeš cítiť trochu hladne, budeš chcieť pozerať stále dookola
mekacc
McDonald’s
  • McDonald’s ti teraz naservíruje raňajky počas celého dňa
  • Takzvaný Egg McMuffin si totižto môžeš vychutnať naozaj kedykoľvek, avšak len virtuálne
  • Nové reklamné video, po ktorom sa s najväčšou pravdepodobnosťou budeš cítiť trochu hladne, budeš chcieť pozerať stále dookola

Esteticky veľmi príjemný vizuál prichádza z dielne dizajnéra pohybu Matthieu Bracciniho, informoval Adweek. Braccini už v minulosti pracoval spoločne s agentúrou TBWA na niekoľkých kampaniach, v ktorých sa zameral výhradne na Egg McMuffin od McDonald’s.

Najnovšie video či GIF, ktorý oslovil už milióny divákov, ukazuje, ako by v dokonalom svete vyzerala výroba tejto známej raňajkovej špeciality. Za videom, ktoré uspokojí každého perfekcionistu, je však obrovské množstvo práce. Celý proces jeho výroby nájdeš pútavo zdokumentovaný na platforme Behance.

Teasing // EMM

Il y a 3 façons de voir ce post Facebook :A- Faire une séance d’hypnoseB- Y voir une bonne nouvelleC- La réponse A et B

Gepostet von McDonald's France am Donnerstag, 21. März 2019

GIF-ko, ktoré získalo tento rok bronz na festivale Cannes Lions, nájdeš  aj na špeciálne vytvorenej microsite Egg McMuffinu. Tu uvidíš, ako vyzerá takzvaný „un monde de douceur“ alebo „svet plný mäkkosti“. O tom, že kampaň sa spoločnosti na čele s dizajnérmi a animátormi naozaj podarila, svedčia aj reakcie ľudí na sociálnych sieťach. 

Jeden z príspevkov o tejto kampani si na francúzskej stránke McDonald’s získal 3,5 milióna interakcií. Pre tých, ktorých kampaň zaujíma viac do hĺbky, agentúra opísala celý proces, ktorý viedol až k finálnym animáciam.

mcdonald’s egg mcmuffin animated video makes process food look so good created by 3D animator matthieu braccini, the…

Gepostet von Pradodesign am Mittwoch, 28. August 2019

„Mimoriadnu pozornosť sme venovali textúram a fyzike, aby sme čo najvernejšie sprostredkovali jemnosť, zaoblenie, ako aj hladký a hodvábny aspekt produktu. Výber farieb, materiálov a umelecké smerovanie prispeli k vytvoreniu ‚chutného’ prostredia. Ako formát sme vybrali takzvané nekonečné slučky, vďaka ktorým sme ešte viac posilnili upokojujúci a hypnotizujúci účinok animácií. Taktiež sme vytvorili zážitkovú webovú stránku a s ňou aj aj akýsi hravý digitálny vesmír,” opisuje agentúra pre Adweek.

Zrejme si si už stihol uvedomiť, že táto reklama ako aj celý vizuál okolo McMuffinu je postavený na metóde ASMR.  Tá na upútanie diváka využíva audiovizuálne stimuly. Je preto čoraz využívanejšia aj v reklamnom priemysle. 

Niet sa čomu diviť, úspešné ASMR videá si na YouTube nazbierajú zväčša niekoľko miliónov pozretí. Svojou pokojnou náturou apelujú na skutočne veľké spektrum ľudí, na svoje si príde naozaj každý.

Vo videách ľudia používajú kozmetické prípravky, jedia jedlá z fastfoodov alebo si češú vlasy. Nasledujúce viac ako trojhodinové video si na Youtube za rok získalo takmer 80-miliónov zhliadnutí.

zdroj: eggmcmuffin.mcdonalds.fr, Adweek.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech