Mercedes odstránil zo svojej reklamy farby, upozorňuje na dôležitosť žien

  • Aj monotónnosť farieb dokáže v reklame fungovať
  • Dokazuje to nová reklama na Mercedes Benz
  • V dvojminútovom spote poukazuje na ženu skrytú za svetoznámou značkou
mercedes
Youtube kanál Mercedes
  • Aj monotónnosť farieb dokáže v reklame fungovať
  • Dokazuje to nová reklama na Mercedes Benz
  • V dvojminútovom spote poukazuje na ženu skrytú za svetoznámou značkou

Karl Benz vytvoril prvé auto v roku 1888. Ohľadom prvého prototypu bol však skeptický. Neplánoval s ním vystúpiť na verejnosť. Jedna žena však na vec mala iný názor. Bola to jeho žena, Bertha Benz. Auto bolo podľa nej viac ako postačujúce.

Jedného dňa sa teda rozhodla vyraziť s autom von. Bol čas otestovať ho na ceste. S pomocou dvoch mužov teda nasadla do vozidla a vydala sa dole prašnou cestičkou. Všetci naookolo sa iba začudovane pozerali. Nielenže videli na ceste auto, ale dokonca ho šoférovala žena.

Auto sa však po chvíľke pokazilo. Bertha však nezúfala, mašinu opravila a „fičala“ ďalej. Reklama sa končí vetou: „She drove more than just a car, she drove an industry.“ Po dvoch minútach jej príbehu niet pochýb, že je to skutočne tak.

Zobraziť celú galériu (1)
zdroj: Mercedes Benz

Berthin príbeh sa rozhodla oprášiť inovatívna agentúra R/GA z USA. Chceli verejnosi priblížiť prvý pokus o presun na motorovom vozidle na väčšiu vzdialenosť. Ich výber čiernobieleho filmu sa ukázal ako vhodný, pretože reklama divákom autenticky približuje retro pocit, ktorý žena v tom čase zažívala.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech