Mňam to fičí: Kaufland reaguje na trend Krtkovej torty vtipnou kampaňou

  • Kaufland spúšťa kampaň na Krtkovu tortu a všetky ingrediencie potrebné na jej prípravu
  • Reaguje tak na slávne meme, ktoré sa v posledných týždňoch stalo hitom na internete
zdroj: archív STARTITUP
  • Kaufland spúšťa kampaň na Krtkovu tortu a všetky ingrediencie potrebné na jej prípravu
  • Reaguje tak na slávne meme, ktoré sa v posledných týždňoch stalo hitom na internete

Blížia sa veľkonočné sviatky a nákupné reťazce vedia, že Slováci sú v tomto období ochotní siahnuť hlbšie do peňaženky, najmä pri nákupe potravín. Zatiaľ čo niektoré reťazce lákajú ľudí na bezkonkurenčné ceny vajíčok a udeného mäsa, Kaufland stavil na sladkú klasiku – Krtkovu tortu. Tá sa v posledných týždňoch stala na Slovensku a v Čechách doslova hitom a to vďaka jednému meme.

Dnes na frázu „Mňam do píči“ ľudia vo veľkom reagujú a tento trend si nenechal ujsť Kaufland, ktorý spúšťa kampaň s názvom Mňam to fičí.

Ak nechcete stráviť večnosť pri veľkonočnom vypekaní, máme pre vás tip na rýchly dezert, ktorý práve zažíva svoju renesanciu. 😁

Gepostet von Kaufland Slovenská republika am Dienstag, 16. April 2019

Aký názor má na úspech krtkovej torty samotný výrobca Dr. Oetker? „Zvýšený záujem a popularita výrobku Krtkova torta nášho klienta Dr. Oetker naozaj veľmi teší, keďže ide o dlhodobo najobľúbenejšiu zmes na pečenie z ich produktového portfólia,“ vyjadrila sa pre portál EMEFKA managing director spoločnosti Divino Simona Mištíková.

Trtkova Korta!

Gepostet von EMEFKA am Mittwoch, 20. März 2019

Keďže ide o veľkú nadnárodnú spoločnosť, k vulgárnemu meme predsa pristupuje opatrne a zatiaľ sa zmohla len na vyhlásenie jednoduchej súťaže na svojom instagramovom účte.

View this post on Instagram

Marec bol pre Krtkovu tortu skutočne rušným mesiacom a preto si zaslúži vašu pozornosť! 🤗 Vedeli ste, že patrí medzi najobľúbenejšie zmesi na pečenie? Milujú ju malí, i veľkí. 😍 Patríte medzi jej fanúšikov? Zahrajte si s nami o tri balíčky našich výrobkov, v ktorých nebude chýbať ani Krtkova torta. 😋🎁 Ako na to? 😊 1) Sledujte náš profil. 2) Napíšte nám, aké ovocie patrí do základu Krtkovej torty a označte kamarátku alebo kamaráta, ktorý by sa tiež chcel zapojiť do súťaže. 3) Odpovedať môžete až do štvrtka 28.3. (do 23:59), mená troch výhercov zverejníme piatok 29.3. 🤗 #peciemeslaskou #droetker_Sk #sutaz #krtkovatorta

A post shared by Dr. Oetker Slovensko (@droetker_sk) on

Kaufland sa v poslednej dobe vôbec nebojí pomerne odvážnych kampaní, v ktorých je čoraz menej konzervatívny. Pri príležitosti 1. apríla svojim zákazníkom povedal, že z pultov svojich slovenských predajní sťahuje obyčajný rožok. A dôvod? Tým mal byť vysoký podiel sacharidov a vzrastajúci výskyt obezity u slovenskej populácie.

Kvôli vysokému podielu sacharidov a vzrastajúcemu výskytu obezity v slovenskej populácii sme sa rozhodli vyradiť zo…

Gepostet von Kaufland Slovenská republika am Montag, 1. April 2019

Kaufland nezabúda ani na ekológiu. Zavádza výlučne ekologické prepravky

Spoločnosť Kaufland pokračuje aj v stratégii trvalej udržateľnosti a z jednorazových kartónov pre ovocie a zeleninu prechádza na prepravky s viacnásobným použitím vo všetkých svojich európskych predajniach.

zdroj: pixabay.com

„Vypočítali sme, že vďaka zavedeniu týchto prepraviek sme minulý rok znížili produkciu CO2 o približne 35 000 t ročne. Vďaka krajinám, ktoré pribudli, môžeme „usporiť“ za rok 2019 okolo 42 000 t CO2,“ zdôrazňuje hovorkyňa v spoločnosti Kaufland Lucia Langová.

V praxi to znamená, že ovocie a zelenina sa bude nachádzať počas celého logistického procesu od distribútora po umiestnenie v predajni len v jednej prepravke, a to v ekologickej zelenej od EPS. Dôjde tak k významnému obmedzeniu používania jednorazových kartónov v reťazci.

zdroj: kaufland.sk, emefka.sk

Najnovšie video