Najjednoduchšia cesta do Cannes vedie cez súťaž Young Lions

  • Dvojice mladých profesionálov z reklamy, marketingu, PR či médií sa už môžu zaregistrovať do súťaže a zabojovať o víťazstvo, účasť na Cannes Lions aj o slávu v brandži.
Young Lions
  • Dvojice mladých profesionálov z reklamy, marketingu, PR či médií sa už môžu zaregistrovať do súťaže a zabojovať o víťazstvo, účasť na Cannes Lions aj o slávu v brandži.

Talentovaní profesionáli do 30 rokov dostanú už desiaty rok šancu zúčastniť sa národného kola Young Lions a postúpiť do svetového kola, ktoré sa bude konať v Cannes počas festivalu Cannes Lions. Registrácia do viacerých kategórii je už spustená na www.younglions.sk

Kick off, na ktorom sa môžu návštevníci dozvedieť bližšie informácie o súťaži, jednotlivých kategóriach aj zadaniach, sa bude konať už 5. marca o 8.30 na Raňajkách s reklamou vo Foxforde na Obchodnej. Kick off je určený pre všetkých, ktorí sa chcú zapojiť a získať dobré tipy, ale aj pre odbornú verejnosť, ktorú zaujíma výchova talentov v Európe.

Tento rok očakáva súťaž zmena – vyhlasovanie výsledkov nebude pridruženou aktivitou na festivale Zlatý klinec. Mená víťazov Young Lions sa dozvieme 4. apríla v KC Dunaji na samostatnom evente venovanom mladým levom.

zdroj: Young Lions

Súťaž, ktorú organizuje Ad Awards Association, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a mesačník Stratégie, čaká aj ďalšia zmena – od tohto roka bude účasť v súťaži spoplatnená – jeden tím zaplatí spolu 100 eur. Prezident KRAS-u Róbert Slovák vysvetľuje: „Víťazstvo v národnom kole Young Lions je obrovská hodnota, víťazi získajú letenku, ubytovanie a najmä pas na najprestížnejší festival kreativity na svete Cannes Lions, kde môžu tráviť týždeň nielen porovnávaním si síl s kreatívcami z celého sveta, ale aj na prednáškach top ľudí z biznisu či kultúry. Hodnota výhry sa tak pohybuje na úrovni päťtisíc eur, preto mi investívia pre jednotlivca v hodnote 50 eur pripadá adekvátna. Súťaž je určená pre profesionálov, ktorí, predpokladám, chcú investovať do seba a svojho vzdelávania.“

Okrem spoplatnenia registrácie majú mladí možnosť súťažiť v Cannes aj vďaka partnerom, ktorí hradia väčšinu nákladov. Partneri súťaže podporujú jednotlivé kategórie a pri zadaniach zväčša vystupujú ako zadávatelia. Vďaka tomuto systému sme jedni z mála reprezentantov Cannes Lions vo svete, ktorí majú v národnom kole súťaže zadania pre reálnych klientov a zároveň aj možnosť realizácie víťazných prác.

Partnerom kategórie MARKETERS a FILM je VÚB banka, spoločnosť Orange Slovensko podporuje kategóriu DIGITAL, Slovak Telekom zas kategóriu DESIGN. Asociácia mediálnych agentúr zastreší zadanie v kategórii MÉDIÁ,  Slovenská Sporiteľňa kategóriu pre profesionálov z PR. Firmy sa môžu ešte stále stať partnerom populárnej kategórie PRINT.

Zadania sa budú postupne zverejňovať na stránke www.younglions.sk.

Zdroj: TS

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK