Najrýchlejší Slovák v histórii sa stal tvárou dokonalého spotu, ktorý ťa dostane na prvý šup

  • Už niekoľko dní sa na televíznych obrazovkách aj OOH formátoch objavuje slovenský šprintér Ján Volko, ktorý sa stal tvárou telekomunikačného operátora SWAN
  • Súčasťou kampane s názvom „Každý deň rýchlejší“ bude aj PR a kinoreklama
  • Realizácia kampane s najrýchlejším Slovákom v histórii prebiehala len kúsok od Bratislavy, v Šamoríne a trvala od skorého rána do neskorej noci
SWAN
  • Už niekoľko dní sa na televíznych obrazovkách aj OOH formátoch objavuje slovenský šprintér Ján Volko, ktorý sa stal tvárou telekomunikačného operátora SWAN
  • Súčasťou kampane s názvom „Každý deň rýchlejší“ bude aj PR a kinoreklama
  • Realizácia kampane s najrýchlejším Slovákom v histórii prebiehala len kúsok od Bratislavy, v Šamoríne a trvala od skorého rána do neskorej noci

Samotné nakrúcanie televízneho spotu bolo náročné. „Ján Volko v celej kampani vystupuje ako Ján Volko. Neštylizujeme ho do role, ktorá mu nie je prirodzená. Ukazujeme ho ako špičkového šprintéra, ktorý na sebe tvrdo pracuje. SWAN je značkou, ktorá tieto vlastnosti obdivuje a uznáva, preto je táto kampaň oslavou rýchlosti a práce na sebe, ale aj akousi poctou Jánovi Volkovi. Tréningové výkony v spote sme preto projektovali s Jankovým tímom a vychádzajú z mnohých jeho reálnych aktivít, vrátane regenerácie v ľadovom kúpeli. Samozrejme, tréningy sú ešte oveľa náročnejšie a vyčerpávajúcejšie, hoci celodenné nakrúcanie od skorého rána do neskorej noci dalo mladému šprintérovi tiež pekne do tela. Ďakujeme skvelej produkcii na čele s Jurajom Molnárom za perfektne pripravené nakrúcanie. Pod taktovkou režiséra Maroša Milčíka vznikol spot, ktorý podľa nás spĺňa prísne kritériá modernej komunikácie,“ hovorí kreatívny riaditeľ agentúry MARK BBDO, ktorá stojí za kreatívnym konceptom kampane.

zdroj: SWAN

Režisér Maroš Milčík o exekúcii spotu

Do spotu som chcel od začiatku priniesť pohľad do Jankovho života. Každý pri úspechu vidí len výsledok, ale málokto vníma neľahkú cestu, ktorú musel športovec podstúpiť.

Z Jankovho života sme sa tak inšpirovali jeho reálnou tréningovou prípravou, ktorú sme stvárnili čo najatraktívnejšie. Zásadným prvkom pri tvorbe atmosféry v imidžovom spote je hudba. Pri jej tvorbe sme sa snažili, aby pôsobila čo najživelnejšie a podporovala obraz. Preto sme ako elementárny prvok hudby použili dýchanie, ktoré sa rovnako ako pri šprinte zrýchľuje a pomáha gradácií celého spotu.

zdroj: SWAN

K dispozícií bol aj dablér/stand-in

Spot vznikal v športovom a voľnočasovom rezorte v Šamoríne a na jeho realizácií pracoval vyše 40 členný štáb. „Najťažšie bolo zosúladiť samotnú produkciu s Jankom Volkom a jeho tímom, vzhľadom na jeho časové možnosti. Veľmi dôležitý bol časový harmonogram natáčania. Musel byť nastavený tak, aby bol Janko čo najmenej fyzicky zaťažovaný. Zároveň bolo treba počítať s tým, že pred každým záberom sa musel 10 – 20 minút rozcvičiť, keďže sa snažil vždy podať plný výkon. Aby sme čo najviac skrátili čas Janka na pľaci, bol k dispozícií dablér/stand-in, na ktorom sa najskôr nastavil daný záber a Janko nastúpil už priamo na ostrú klapku,” opisuje produkciu Juraj Molnár z produkcie Soft Pillow Slovakia.

Veríme, že to bude beh na dlhú trať

SWAN je poskytovateľom domáceho internetu, ktorý svoje služby neustále zlepšuje. Aktuálne patrí medzi troch najväčších providerov na Slovensku. Jeho hlavnou výhodou je rýchlosť. Ján Volko to v kráľovskej atletickej disciplíne šprint na 100 metrov dotiahol na najrýchlejšieho Slováka v histórii. Dokonca sa stal najrýchlejším Európanom, keď na halových Majstrovstvách Európy senzačne zvíťazil v behu na 60 metrov a to napriek zraneniu. Spája v sebe dva hlavné atribúty značky SWAN – rýchlosť a usilovnosť. K tomu je aj študentom telekomunikácie a fanúšikom moderných technológií.

zdroj: SWAN

„Preto sme Jána Volka navrhli ako ideálneho kandidáta na tvár značky SWAN. Napriek tomu, že ide o šprintéra veríme, že tentoraz to bude beh na dlhú trať,“ uzatvára Vlado Slivka z agentúry MARK BBDO.

Zdroj: TS

Najnovšie video