„Neseď ako Marián, poď cvičiť“, vyzýva v kontroverznej kampani sieť známych fitnescentier

  • Fitinn odhalilo zaujímavú kampaň
  • Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Paravan
Unsplash.com
zdroj: Unsplash
  • Fitinn odhalilo zaujímavú kampaň
  • Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Paravan

Sieť fitnescentier Fitinn odhalila zaujímavú marketingovú komunikáciu. Na reklamných plochách v MHD vyzýva ľudí, aby nesedeli ako Marián, ale išli cvičiť. Na kampaň upozornila satirická stránka Zomri.

Reklama beží v momente, kedy prebieha ostrosledovaný súdny proces s obžalovaným podnikateľom Marianom Kočnerom.

Reklama na vyrazené dekle (Dano)

Gepostet von Zomri am Montag, 9. September 2019

 

Spojitosť s Kočnerom však spoločnosť odmieta, rovnako ako aj reklamná agentúra Paravan, ktorá stojí za kreatívnym konceptom kampane. Na otázky, ktorého Mariána sa zvolený slogan týka, odmietli reagovať.

Viac si môžeš prečítať tu>>5 naozaj kreatívnych reklám zo Slovenska, pri ktorých si zadávatelia poriadne uleteli

Aj Robko si zaslúži sedieť od Sadkay

Kampaň prepojená s politickou situáciou, alebo verejne známymi osobami pritom nie je ničím výnimočným ani na Slovensku. Ďalším skvelým príkladom, ako poňať reklamu netradične a reagovať ňou na aktuálne dianie, je firma Sadkay, ktorá ponúka sedacie súpravy na mieru.

Cieľom kampane z augusta minulého roku bolo zvýšiť povedomie o značke. Spoločnosť Sadkay sa rozhodla, že pôjdu do veľmi výraznej kreatívy, aby vedeli získať komunikačný presah nad rámec platených médií. A podarilo sa.

Viac si môžeš>>>Gašparko či Robko si zaslúžia sedieť, hlási vydarená reklama slovenskej firmy

„Symbolom aktuálnej situácie boli traja páni, ktorí vyvolávali najväčšie kontroverzie a mnohí ľudia boli presvedčení, že by nemali sedieť na svojich teplých miestečkách, ale niekde inde. Z tohto insightu vznikla idea ‚Aj oni si zaslúžia sedieť’, ktorá sa nám k našim sedačkám perfektne hodila. Potom to už chcelo len veľkú klientskú odvahu a šikovnosť pri naozaj low budget produkcii,“ píše tvorcovská agentúra Autentik na svojom webe.

Sadkay, kampaň
zdroj: Sadkay, kampaň

Police na zdroje k Dankovej práci

Urobiť vtipnú reklamu a správne pri tom využiť aktuálnu tému je majstrovstvo. V minulosti sa podarilo firme Möbelix, ktorá použila politickú kauzu, akou bol plagiát rigoróznej práce kapitána Andreja Danka. Viac si môžeš prečítať tu>>>Möbelix si vo vtipnej kampani strieľa z Andreja Danka a jeho záverečnej práce.

Niektorí z nás potrebujú literatúry viac, iní menej. 😉Každopádne, regál Living vám doma poslúži ako výborný odkladací…

Gepostet von Möbelix Slovensko am Montag, 19. November 2018

Zdroj: Autentik.sk, Facebooková stránka Zomri

Najnovšie video