Nezdravé jedlá o sebe hovoria pravdu priamo na svojich obaloch

  • Čo by si povedal na to, keby obaly na jedlo hovorili pravdu?
  • Táto myšlienka sa stala realitou v kanadskom meste Vancouver
  • Šok pre maškrtníkov je nápadom miestneho fitness centra
zzx_fit_txt1
Tight Club
  • Čo by si povedal na to, keby obaly na jedlo hovorili pravdu?
  • Táto myšlienka sa stala realitou v kanadskom meste Vancouver
  • Šok pre maškrtníkov je nápadom miestneho fitness centra

To, že konzumácia nezdravého jedla je už dlho na vzostupe, už dnes hádam nikoho neprekvapuje. Len málokto má však vnútornú silu na to, aby tento zlozvyk sám v sebe prelomil. Fitness centrum Tight Club sa však rozhodlo, že vo svojom okolí spraví zmenu, pútavou offline kampaňou.

Pre hladké fungovanie ich plánu sa spojili so supermarketmi v ich okolí. Do regálov následne vložili balíčky obľúbených produktov s malou obmenou. Minimalistické balenie totiž ukazovalo pravdivú povahu daných výrobkov, či už to boli čipsy, sóda alebo sladkosti. Solené lupienky nahradili Solené výčitky, zo sladkej pochutiny sa stala Sladká rana a sóda sa premenila na Sýtenú porážku. Tieto náhodne poumiestňované potraviny mali za úlohu zasiahnuť ľudí, ktorí potrebujú zmenu vo svojom životnom štýle. Na obale mohli dočítať o Tight Clube, ktorý im pomôže vybrať sa tým správnym smerom.

Okrem získania nových zákazníkov sa však Tight Club pokúšal aj o čosi iné, a to poukázať na to, že do seba dobrovoľne pcháme rôzne jedy, hoci je to úplne nepotrebné. Je jasné, že večer máte pravdepodobne väčšiu chuť na zemiakové lupienky ako na šalát, inovatívna kampaň má však v tejto otázke jasno. Zákazníkom dohovára, že dôležité je nájsť si správnu mieru medzi cvičením, zdravou a aj nezdravou stravou. V kombinácii s vhodným pohybom a zdravou životosprávou nemusí byť občasné maškrtenie plné výčitiek.

Zdroj: www.lacriaturacreativa.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá