S najbohatšou Slovenkou sa život nemaznal. Prišla o manžela, syna jej chceli uniesť, no vybudovala obrovské impérium
Profesor Krčméry pripomína: Po očkovaní by sme nemali byť „pod obraz Boží“. Zvlášť to platí pri Sputniku
Johnson&Johnson má konkurenta. Sputnik Light je jednodávkový, ale „light“ je aj jeho účinok
Nová kampaň leteckého prepravcu je tak dobrá, že budeš chcieť hneď cestovať
- Letecká spoločnosť EasyJet je známa dobrým pomerom ceny a kvality
- Spúšťa novú kampaň, ktorej ústrednou myšlienkou je v tebe vzbudiť túžbu cestovať
- Cieľom kampane je zvýšenie povedomia o značke
- Letecká spoločnosť EasyJet je známa dobrým pomerom ceny a kvality
- Spúšťa novú kampaň, ktorej ústrednou myšlienkou je v tebe vzbudiť túžbu cestovať
- Cieľom kampane je zvýšenie povedomia o značke
Marketingová manažérka prepravcu to ozrejmila v rozhovore pre Marketing Week: „Sme spoločnosť známa dobrým pomerom ceny a kvality vrátane personálu, ale nastal čas priniesť poriadnu dávku emócii.“
Kampaň vás prenesie na iné miesta, prostredníctvom pasažiera, ktorý si predstavuje rôzne destinácie. Ústredným sloganom kampane je fráza „Predstavte si, kam vás môžeme vziať“. Sprevádzaní melódiou piesne Dreams sa budete vznášať v oblakoch, zaplávate si bazéne, prejdete talianskymi ulicami, dáte si zmrzlinu s priateľmi…
Spoločnosť EasyJet je podľa YouGov BrandIndex-u vnímaná ako najlepší letecký prepravca, čo sa týka pomeru ceny a kvality, avšak zaostáva v ostatných rebríčkoch, čo chce riešiť práve emotívnou kampaňou. Pôjde o inetgrovanú kampaň nevynímajúc televízne spoty, tlačenú reklamu a digitálne médiá, pričom rozpočet je nastavený na 12 miliónov eur.
Zdroj: MarketingWeek