Reklama s ľudským telom v citylighte pobúrila verejnosť, reklamní experti ju označili za inovatívnu

  • Ľudí na autobusových zastávkach zmiatla postava muža zabalená v igelite
  • Išlo o reklamnú kampaň streamovacej platformy Netflix, ktorá upozorňovala na nový seriál
  • Hlavnou myšlienkou seriálu Altered Carbon je nesmrteľnosť človeka založená na prenose vedomia
muz
www.adweek.com
  • Ľudí na autobusových zastávkach zmiatla postava muža zabalená v igelite
  • Išlo o reklamnú kampaň streamovacej platformy Netflix, ktorá upozorňovala na nový seriál
  • Hlavnou myšlienkou seriálu Altered Carbon je nesmrteľnosť človeka založená na prenose vedomia

Známa streamovacia platforma Netflix si začiatkom roka vybrala naozaj netradičný spôsob, akým odkomunikovala novinku v jej seriálovom portfóliu. Nielenže ľudí čakajúcich na autobus v západnom Holywoode šokovala plastická napodobenina ľudského tela vložená do steny autobusovej zástavky. Netflix navyše dodal pôsobivosti kampane pomocou vytvorenia efektu, že postava dýcha.

Názory na kampaň boli rozporuplné, pričom niektorí o nej hovorili, že prekračuje hranice etiky v reklame. To však nič nemení na skutočnosti, že portál Adweek ju označil za najinovatívnejší media plán roku.

Seriál, je postavený na myšlienke, že ľudská mysel nie je pevnou súčasťou tela, ale má digitálny charakter a môže byť prenesená . Ústrednou postavou je vojak, ktorého po dvoch storočiach oživia, aby vyriešil vraždu – tú svoju.

Zdroj: Adweek.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech