Robert Fico sa vo veľkom vrátil na Instagram. Zaujať chce citátmi

  • Líder strany Smer sa po niekoľkých mesiacoch opäť objavil na sociálnej sieti Instagram
  • Tentokrát vsadil na publikovanie fotiek s vlastnými citátmi
TASR – František Iván, unsplash.com
  • Líder strany Smer sa po niekoľkých mesiacoch opäť objavil na sociálnej sieti Instagram
  • Tentokrát vsadil na publikovanie fotiek s vlastnými citátmi

Na Slovensku sa pomaly zvolebnieva. Termín parlamentných volieb bol stanovený na 29. februára 2020. Čím bližšie je do volieb, tým aktívnejšia je aj komunikácia politických strán a ich lídrov na sociálnych sieťach. Je to prípad aj Roberta Fica, ktorý začal na svojom Instagrame od polovice novembra opäť uverejňovať nové príspevky. Líder strany Smer po 9 mesačnom oddychu od Instagramu vsádza na fotografie s jeho citátmi. 

Jeho profil na Instagrame má ku dnešnému dňu 3554 sledovateľov. Ešte včera večer bývalý premiér „followoval” len jeden profil, konkrétne mladú slečnu s menom Kristína. Na tento fakt upozornila na svojom Facebooku aj novinárka Denníka N Monika Tódová. Robert Fico následne zrušil sledovanie tohto profilu a už na Instagrame nesleduje nikoho. 

Robert Fico však nie je ani zďaleka jediným aktívnym politikom na tejto sociálnej sieti, ktorej dominujú mladí ľudia.  Absolútne najsledovanejší profil spomedzi politikov patrí prezidentke Zuzane Čaputovej, ktorá sa môže pochváliť 170-tisícami sledovateľov. Veľkú fanúšikovskú základňu má aj Andrej Kiska s vyše 83,9-tisícmi sledovateľov. Boris Kollár má 20,5-tisíc, premiér Peter Pellegrini 18,1-tisíc, Michal Truban 17-tisíc a napokon Richard Sulík 3 551.

O tom, že na Instagrame sa oplatí byť aktívnym a to najmä, ak chce človek osloviť čo najväčši počet ľudí, svedčia aj výsledky prieskumu agentúry Neopublic.

Ten uvádza, že celkovo je na Instagrame približne milión ľudí zo Slovenska a tento počet rastie. Stále má však čo doháňať v porovnaní s Facebookom, kde má účet približne 2,5 milióna Slovákov. 

Slovenskému Instagramu kraľujú dva páry (jeden už po rozchode). Patrí sem Gogo – 968-tisíc sledovateľov a LucyPug s 766-tisícmi followerov. Ďalej je to Exploited a Moma, pričom každý z nich má vyše pol milióna sledovateľov. 

Najviac platených príspevkov bolo zaznamenaných na profile  Zuzany Plačkovej a Jany Hrmovej, spolu až 80 %. Marián Čekovský či Paľo Habera si nenechávajú za príspevky platiť skoro vôbec.

Pozitívne možno skonštatovať, že influenceri takmer vždy priznávajú spoluprácu, a to až v 93 %. Viete teda určiť, že za tento príspevok dostal influencer aj zaplatené.

O vyjadreni sme požiadali aj Roberta Fica. 

Najnovšie video