Slováci priniesli koncept, kde si môže poctivé výrobky kúpiť každý, nielen ten, ktorý na to má
- Kvalitné výrobky zo slovenských fariem vyhľadáva čoraz viac Slovákov
- Aj vďaka takémtuto postoju sa darí úspešne napredovať malým, lokálnym predajniam akou je aj Farm House
- Kvalitné výrobky zo slovenských fariem vyhľadáva čoraz viac Slovákov
- Aj vďaka takémtuto postoju sa darí úspešne napredovať malým, lokálnym predajniam akou je aj Farm House
Až tretina Slovákov si myslí, že sme sa v minulosti rozhodovali na základe ceny potravín a až následne sme prihliadali na ich kvalitu. Dnes sme však ako spotrebitelia náročnejší a v potravinách hľadáme niečo viac, ako iba výhodnú kúpu. Aj keď cena hrá stále dôležitú úlohu, na prvé miesto podľa najnovších prieskumov kladieme kvalitu potravín.
https://www.facebook.com/FarmHouse.EU/photos/a.1009926922498408/1156430404514725/?type=3&theater
Čím ďalej, tým viac, sa u nás prejavuje aj potravinový lokálpatriotizmus, samozrejme za predpokladu konkurencieschopnej ceny a očakávanej kvality. Viac ako 10 percent z nás radšej podporí domácu ekonomiku a vyberie si výrobok od slovenských dodávateľov.
Úspech predajní Farm House naznačuje, že Slovákom záleží na kvalite
Túto filozofiu podporuje aj tím šikovných Slovákov, ktorý vytvorili koncept potravín s názvom Farm House. Stoja za ňou ľudia, ktorí majú dlhoročné skúsenosti s predajom mäsa, mäsových výrobkov a rôznych farmárskych produktov.
Sú si vedomí toho, že ľudia už v dnešnej dobe rozumejú, že nie je nakupovanie ako nakupovanie. Snažia sa o individuálny prístup k zákazníkom a ich potrebám. Nakoľko nie sú veľkou spoločnosťou, môžu si to dovoliť.
https://www.facebook.com/FarmHouse.EU/photos/a.1035863903238043/1248108942013537/?type=3&theater
„Prísne dohliadame na kvalitu našich predávaných produktov, aby sme docielili čo najväčšiu spokojnosť zákazníkov. Pri nákupe spolupracujeme s rôznymi spoločnosťami, ktoré sú rovnako naladené, ako my,” hovorí pre Startitup Marián Petrík z Farm House.
Vo Farm House uprednostňujú menších slovenských výrobcov, farmárov, chovateľov, ktorí ponúkajú okrem tovaru aj časť svojho srdca, umu a driny pri neľahkých podmienkach cenotvorby veľkých obchodných reťazcoch.
https://www.facebook.com/FarmHouse.EU/photos/a.1035856629905437/1267293243428440/?type=3&theater
„Pri tom všetkom však stojíme pevne na zemi a snažíme sa priniesť vždy čerstvé produkty za prijateľné ceny, aby si u nás mohol nakúpiť každý, a nie len tých povestných 10% ľudí, ktorí na to majú. Myslíme si, že každý môže mať výbornú kvalitu za rozumnú cenu,” pokračuje Marián.
V ponuke Farm House je hydina, bravčovina, hovädzina, teľacina, morčacie, ako aj kačacie mäso, farmárske mäsové výrobky, mliečne výrobky z rôznych fariem a salašov, vajíčka z 100% voľného výbehu, kde sú sliepky chované pšeničnými klíčkami, kvalitné medy od regionálnych včelárov a veľa iného. Špecialitou sú aj výberové grilované špeciality, ktoré každý deň pripravujú a grilujú. Farm House je jedna z mála predajní, ktorá ponúka aj hovädzie mäso z dobytka Limousine a Aberdeen Angus.
https://www.facebook.com/FarmHouse.EU/photos/a.1035856629905437/1267305080093923/?type=3&theater
„Naša filozofia sa nám vracia v podobe spokojných a pravidelne sa vracajúcich zákazníkov. A to je to najväčšie uznanie. Nakoľko sme zaznamenali veľmi veľa dotazov, ohľadom nášho rozšírenia pôsobenia, rozhodli sme sa expandovať.”
https://www.facebook.com/FarmHouse.EU/photos/a.1035863903238043/1267290116762086/?type=3&theater
„Čaká nás dlhá a náročná cesta, ale sme tím šikovných ľudí, ktorí vedia čo robia, a ako to majú robiť. A hlavne sme partia dobrých priateľov vrátane zamestnancov, ktorí majú svoju prácu ako hobby,” dodáva Marián.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy