Slovenská agentúra vtipne reaguje na kontroverzný bilbord pri košickom letisku

  • Dnešným dňom rezonuje téma kontroverzného bilbordu na ceste z košického letiska
  • Ten sa dotýka citlivej témy rasovej nenávisti, no ukrýva aj vtipnú gramatickú chybu
  • Reklamná agentúra sa tohto vtipnej časti chytila a reagovala fotografiou
60011974_2252612828152037_6395942714541604864_o
Facebook/This is Locco
  • Dnešným dňom rezonuje téma kontroverzného bilbordu na ceste z košického letiska
  • Ten sa dotýka citlivej témy rasovej nenávisti, no ukrýva aj vtipnú gramatickú chybu
  • Reklamná agentúra sa tohto vtipnej časti chytila a reagovala fotografiou

Na ceste z košického letiska sa objavil bilbord so zviazanými vlajkami Ruska a Slovenska a nápisom „We are Slaws not untermenschen“, čo v preklade znamená „Sme Slovania, nie podľudia“. Nelegálne sem reklamu s podtónom rasovej nenávisti vylepil neznámy autor a spoločnosť, ktorá ponúka tento priestor na prenájom ho okamžite po medializácii zlikvidovala (viac si prečítaš TU). Mnohým jazykovo zdatným však neunikla menšia gramatická chybička, ktorá sa v nápise ukrýva.

Názov Slovania sa v angličtine píše s jednoduchým „v“ a nie dvojitým „w“, ako to uvádza autor. V tomto prípade to znamená označenie tradičného kapustového šalátu, čo si okamžite všimlo aj množstvo fanúšikov v komentároch. No nielen oni. Reagovala aj jedna z najznámejších slovenských reklamných agentúr This is Locco.

zdroj: Facebook/This is Locco

Namiesto hláv misky šalátu, na stole zaváraniny, fľaša alkoholu, hasiaci prístroj a všetci v známom „slovanskom“ podrepe, chýbajú už len značkové tepláky a dymiaca cigareta. Agentúra pridáva pops: „Vítame fanúšikov nie len v Košiciach, ale aj v Bratislave.“

Aspoň satira zachráni túto nemilú reklamu, ktorá vítala zahraničné tímy a fanúšikov, ktorí pricestovali na majstrovstvá do metropoly východu.

via GIPHY


Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá