Slovenská kapela otvorila na týždeň špeciálny obchod, boli v ňom len 4 farby

  • Slovenská skupina The Youniverse pracovala na svojom albume dva roky
  • Na jeho odpromovanie využili jeden zo svojich snov
  • Zriadili si týždňový pop-up shop v centre Trenčína
theyouniverse
Youtube Ruka Hore
  • Slovenská skupina The Youniverse pracovala na svojom albume dva roky
  • Na jeho odpromovanie využili jeden zo svojich snov
  • Zriadili si týždňový pop-up shop v centre Trenčína

Album s názvom CMYK pripravovali Jerguš Oravec a Tammy Nižňanská dva roky. Za tákéto dlhé trvanie príprav môžu mnohé experimenty a objavovanie nových možností. Skupina si chcela v prvom rade vytvoriť svoj vlastný zvuk bez akéhokoľvek ovplyvnenia. Aj kvôli tomu svoju hudbu počas 24 mesiacov nikomu nepustili. Celý projekt išiel čisto z ich hláv. Okrem užitočných poznatkov o produkcii sa však dostavilo aj iné ovocie – do celého konceptu CMYK naťahali vyše 48 námetov, ktoré nakoniec skresali na 16 piesní.

Zobraziť celú galériu (3)
zdroj: Facebook/MayVesela

Po vydaní albumu mala dvojica s jeho promóciou jasno – použijú na to pop-up shop. Tento na Slovensku menej známy koncept sa nakoniec podarilo zrealizovať, a tak sa v centre Trenčína na týždeň otvorili brány farebného neba pre všetkých fanúšikov. Na predaj bol okrem albumu v CD podobe aj vinyl, tričká, mikiny, odznaky či pršiplášte. Zaujímavou časťou sortimentu boli aj špeciálne CMYK gitary, ktoré sa však nepodarilo predať.

Zobraziť celú galériu (3)
zdroj: Juraj Majerský

Aj napriek zvedavosti sa k spomínanej muzike dá dostať len vo fyzickej podobe. Vinyl, CD či rôzne druhy merchu sa dajú kúpiť cez internetovú stránku kapely alebo internetovú stránku Bruuder Records. Digitálna verzia albumu sa dostane na verejnosť 30. novembra.

Zdroj: www.hudba.zoznam.sk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá