Slovenské deti robia triky s fľašou a vešajú to na internet, môže za to Kaufland

  • Obchodný reťazec Kaufland pripravil novú kampaň, vďaka ktorej sa budú deti tešiť do školy. V hlavnej úlohe sú superhrdinovia a nechýba ani obľúbený youtuber Expl0ited.
explo
Kaufland: Bottle Challenge
  • Obchodný reťazec Kaufland pripravil novú kampaň, vďaka ktorej sa budú deti tešiť do školy. V hlavnej úlohe sú superhrdinovia a nechýba ani obľúbený youtuber Expl0ited.

Agentúra Respect APP pripravila pre Kaufland kampaň, v ktorej sa otravná príprava do školy mení na poriadnu akciu zo superhrdinských filmov. August je už v polovici, čo znamená, že pulty obchodných raťazcov sa pomaly zapĺňajú školskými zošitmi, taškami a mnohými dôležitými potrebami pre školákov.

Kaufland sa rozhodol deťom trochu zdvihnúť náladu napriek končiacim sa prázdninám a vytvoril tak z nudných príprav do školy superhrdinskú prípravu na akčný súboj. Pretaviť pohľad na školskú prípravu z nudnej činnosti na scénu z komiksových filmov sa podarilo Kauflandu v novom televíznom spote. Hlavnými hrdinami príbehu sa stali súrodenci, chlapec a dievča, ktorí ukázali, ako môže príprava do školy vyzerať.

Okrem tradičných médií vytvoril Kaufland online súťaž pre svojich fanúšikov a ich deti. V spote vystupuje obľúbený Expl0ited, ktorý sa s malým chlapcom učí novú superschopnosť v rámci “Kaufland Bottle Challenge“. V spote vyzýva rodičov, aby sa s deťmi natočili ako robia trik s fľašou a zapojili sa do súťaže. 

Kaufland chcel vytvoriť kampaň, ktorá bude určitým spôsobom iná, bude fungovať aj mimo televíznej obrazovky a zapoja sa do nej rodičia spolu so svojimi deťmi. A prečo práve Expl0ited? „Má veľmi dobrú odozvu u cieľovky, ktorú sa snažíme osloviť. Nakoľko má vysoký počet followerov, bola to jasná voľba,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ pre Respect APP, Mário Poór

Zdroj: Respect APP, Kaufland

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech