Slovensko je vtip a zradcov majú nahradiť vlastenci, hlásajú reklamné kampane k eurovoľbám

  • Voľby do Európskemu parlamentu sa budú konať už o 23 dní
  • V posledných týždňoch sme preto svedkami masívnych kampaní, ktoré nás majú presvedčiť prísť 25. mája k volebným urnám
  • Niektoré z kampaní kritizujú postoj Slovenska k EÚ, iné sú kontroverzné a ďalšie sú na hrane s propagandou
lhg
facebook.com/ing.milan.uhrik,youtube.com/Zastupenie EK na SR
  • Voľby do Európskemu parlamentu sa budú konať už o 23 dní
  • V posledných týždňoch sme preto svedkami masívnych kampaní, ktoré nás majú presvedčiť prísť 25. mája k volebným urnám
  • Niektoré z kampaní kritizujú postoj Slovenska k EÚ, iné sú kontroverzné a ďalšie sú na hrane s propagandou

Reklamnú kampaň spustilo dokonca aj Zastúpenie EK na Slovensku, v ktorej Slovákom odkazujú, že ak nepôjdu voliť môžu v budúcnosti len držať hubu. Táto kampaň pritom reaguje na vôbec najnižšiu účasť Slovenska vo voľbách do Európskeho parlamentu. K volebným urnám totiž v roku 2014 prišlo len 13 % našich krajanov.

Kampaň k voľbám vypustil aj Európsky parlament, ktorej hlavným posolstvom je zmena pre lepšiu budúcnosť. Videu stačil jeden jediný deň na to, aby získala viac ako milión pozretí. Nečakaj žiadnych influencerov, reč nebude ani o prázdnych sľuboch a nebude to ani dramatická hudba, ktorá má nalákať mladých k urnám. Je to skôr dráma, ktorú by si nečakal.

V cielení reklám na voličov sú v posledných dňoch veľmi aktívne niektoré politické strany. Napríklad Progresívne Slovensko v spolupráci so stranou SPOLU predstavili video s názvom „Slovensko je vtip”.

V tomto videu je naša krajina opísaná ako tá, ktorá momentálne všetko len kritizuje, no na druhej strane naťahuje ruky pri udeľovaní eurofondov, funkcie rozdáva za zásluhy, spolupracovať nechce a keby aj chcela, tak nevie ako.

Slovensko je vtip.

15 rokov v Európskej únii. 🇪🇺Celé Slovensko sa vďaka tomu posunulo, ale to je asi tak všetko. Spoľahnúť sa na nás dá akurát v tom, že budeme kritizovať a naťahovať ruku.Je čas na kvalitné zastúpenie. Je čas, aby nás začali brať vážne….Objednávateľ FB kampane: o.z. EUpositive.sk, Vavilovova 16, 85101 Bratislava, IČO: 52051056Dodávateľ: Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Írsko, IČO: 462932

Gepostet von Lucia Kleštincová am Dienstag, 30. April 2019

Búrlivú diskusiu už tradične vyvolala strana ĽSNS. Tá hneď po tom, ako ju najvyšší súd nerozpustil, zasponzorovala na sociálnych sieťach ich video, ktoré má črty propagandy, tá je definovaná ako rozširovanie názorov a informácií s cieľom zmeny názorov, ovplyvnenia, vyvolania alebo zosilnenia určitých postojov alebo konaní. Sprievodným javom propagandy je často skresľovanie faktov.”

ĽSNS vo videu tvrdí, že na propagáciu homosexuality idú milióny eur, z chlapcov sa stávajú ženy a na vine je EÚ.

Pošlime tvrdý odkaz do Bruselu! Voľte ĽS Naše Slovensko

POLITIKA BRUSELU NIČÍ EURÓPU AJ SLOVENSKO. ZASTAVME TO!Pošlime tvrdý odkaz do prehnitého Bruselu a zvoľme do europarlamentu poslancov, ktorí sa tam nebudú klaňať, ale ktorí budú nekompromisne bojovať za slovenské záujmy. Nariadenia EÚ sú nadradené zákonom Slovenskej republiky a ovplyvňujú váš život a vašu budúcnosť. Preto neseďte doma a v eurovoľbách poďte voliť ĽS Naše Slovensko.ZDIEĽAJTE!

Gepostet von Milan Uhrík – poslanec NR SR am Donnerstag, 25. April 2019

Slovákov začali viac zaujímajú eurovoľby

Na Slovensku Eurobarometer zaznamenal nárast záujmu o voľby do EP. Počet ľudí, ktorí sú presvedčení, že voliť pôjdu (10 na stupnici 1-10) dosiahol 20% (+ 6 percentuálnych bodov).

Ak by sa konalo zajtra referendum o členstve Slovenska v EÚ, 69% Slovákov (68% Európanov) by hlasovalo za zotrvanie v Únii, čo je nárast o 10 percentuálnych bodov oproti minulému prieskumu.

Na otázku, aké pocity sa u respondentov objavujú, keď uvažujú nad EÚ, väčšina Európanov cíti nádej alebo dôveru (celkom 55 %), zatiaľ čo neistota v súvislosti s budúcnosťou Európy vyvoláva pocit pochybnosti u jednej tretiny opýtaných európskych občanov.

zdroj: pixabay.com

Diskusia o Brexite tiež ukázala, ako sa počas dlhoročnej spolupráce prehĺbil vzťah medzi krajinami EÚ a poukázala aj na mnohé výhody, ktoré vyplývajú z členstva v tomto spoločenstve. Tieto výhody si niekedy uvedomíme len vtedy, keď sa stretneme s možnosťou ich straty. Z najnovších údajov Eurobarometra vyplýva, že viac ako dve tretiny (68 %) Európanov veria, že EÚ priniesla ich krajine výhody, na Slovensku je to až 78% opýtaných a 51% si myslí, že členstvo v EÚ je dobrá vec (61% v EÚ).

Slovákov v eurokampani najviac zaujímajú témy: ochrana spotrebiteľov a bezpečnosť potravín (48%), hospodárstvo a rast (47%), migrácia (47%), boj proti nezamestnanosti mladých ľudí (46%) a najväčší skok- o 11%- zaznamenala téma boja proti zmene klímy a ochrana životného prostredia (36%).

Zdroj: www.europarl.europa.eu,

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá