Slovenský GOPASS ovládol londýnske Loyalty Awards 2015

Lukáš Gašparík jr. / 12. júna 2015 / Lifehacking

Program GOPASS, vyvinutý Pricewise pre Tatry Mountain Resorts, vyhral prestížne „Loyalty Awards“ v 3 kategóriách. Konkurovať mu dokázal iba najväčší nemecký vernostný program Payback vlastnený American Express, ktorý vyhral podobne ako GOPASS 3 ceny.

 

Slovenský vernostný program dokázal obstáť v ťažkej konkurencii a odniesť si prvenstvo až v troch kategóriách súťaže „The Loyalty Awards 2015“. O jeho kvalite svečí aj to, že medzi konkurentami boli také zvúčné mená, ako napríklad Le Club Accor Hotels, Carlson Residor Group či Avios program British Airways.

„Sme hlboko poctení a šokovaní konečným výsledkom. Účasť nebola konečným výsledkom. Neodišli sme “len” s jednou, s dvoma, ale vyhrali sme vo všetkých 3 kategóriách, do ktorých sme sa prihlásili.“

 

GOPASS MEDZI NAJLEPŠÍMI AEROLINKAMI, HOTELMI A DESTINÁCIAMI

Vyhrať ocenenie za najlepší vernostný program v kategórii cestovného ruchu je obrovská česť, pretože pokiaľ hovoríme o vernostných programoch, cestovných ruch má dlhú tradíciu v tejto oblasti. Prvé veľké vernostné programy boli vyvinuté práve aerolinkami alebo hotelmi. Jedným z najväčších konkurentov slovenského GOPASSu v kategórii “Travel” bola napríklad aj celosvetová sieť hotelov Accor Hotels. 

 

Prečo v tejto kategórii vyhral program GOPASS?

„Je to preto, že GOPASS je oveľa viac než len vernostný program. Je to pravý zákaznícky program s mnohými funkciami a benefitmi, ktoré všetky spolu vytvárajú atraktívny mix hodnôt.“

 


Obrázok: Zľava, Bohuš Hlavatý, CEO Tatry Mountain Resorts, Peter Krišťák, zakladajúci partner Pricewise, Radek Hrachovec, partner Pricewise a Milan Schnorrer, zakladajúci partner Pricewise s ocenením za Najlepší Vernostný Program v odvetví turistického ruchu 
 

NAJLEPŠIA PRIAMA MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA – OCENENIE ZA NAJLEPŠIE „CRM“

„Sme veľmi radi, že PRIAMA MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA PROGRAMU GOPASS vyhrala ocenenie za najlepšie CRM vo vernostnom programe. Osobne som veľmi rád že DIRECT MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA získala ocenenie pretože je to oblasť, ktorú so v Pricewise založil a denne ju rozvíjame. Teší nás to práve preto, že nemalú časť zásluhy na tejto cene má práve neustála dodávaná služba Pricewise v oblasti Direct Marketingu. Toto sú výsledky tisíca malých krôčkov, stoviek priamych marketingových kampaní a detailnej analýzy dát o lyžiaroch. Porotcovia udelili ocenenie programu GOPASS vo veľmi kvalitnej spoločnosti súťažiacich ako londýnske letisko Heathrow alebo Carlson Residor Group, manažujúci značky ako hotely Radisson alebo Park Plaza.“

 

Prečo vyhral GOPASS v konkurencii s Carlson Residor Group?

„Pricewise dodáva prácu na priamej direct marketingovej komunikácii pre viacero spoločností na vysokej úrovni, ale s programom GOPASS sme vynašli niekoľko jedinečných inovácií. Tu je iba jeden príklad: už hodinu po skončení lyžiarskeho dňa každý člen programu GOPASS automaticky obdrží správu o svojich odlyžovaných kilometroch a graf osobného lyžiarskeho výškového výkonu do emailovej schránky. V Pricewise veríme, že priamy marketing by mal byť robený tak relevantne a osobne, aby neotravoval zákazníkov a zároveň vytváral zisk.“

 


Obrázok: Zľava, Peter Krišťák, zakladajúci partner Pricewise, Bohuš Hlavatý, CEO Tatry Mountain Resorts, Milan Schnorrer zakladajúci partner Pricewise si preberajú ocenenie za Najlepšie CRM vo Vernostnom Programe
 

NAJLEPŠÍ V STREDNEJ A VÝCHODNEJ EURÓPE

Po prvých dvoch oceneniach prišlo na rad aj ďalšie! Tretím ocenením slovenského GOPASSu bolo ocenenie za najlepší vernostný program v strednej a východnej Európe. „Toto ocenenie si takisto veľmi vážime, pretože ukazuje, že zaujímavé inovácie prichádzajú z rozvíjajúcich sa trhov ako je aj Slovensko a zázemie veľkých nadnárodných spoločností s dlhou históriou nie je jediným predpokladom pre úspech.“

 


Obrázok: Zľava, Bohuš Hlavatý, CEO Tatry Mountain Resorts, Peter Krišťák a Milan Schnorrer, zakladajúci partneri Pricewise a Radek Hrachovec, partner Pricewise si preberajú ocenenie za Najlepší Vernostný Program v strednej a východnej Európe
 

ZÁKAZNÍCI MAJÚ RADI GOPASS

„Sme veľmi vďační za to, že komunita expertov sa pozerá na program GOPASS pozitívne, ale našou najväčšou odmenou sú pozitívne ohlasy zákazníkov a členov programu GOPASS lebo oni dávajú oceneniam skutočnú hodnotu.“

A v čom je GOPASS iný ako konkurencia? Tu sú niektoré príklady prečo majú zákazníci radi GOPASS:

1.  Zákazníci nemusia čakať v radoch pri klasickej pokladni.
2.  Zákazníci ušetria peniaze používaním bodov v  reštauráciách rezortu a zakúpením lacnejších skipasov online.
3.  Zákazníci sa zabávajú pozeraním si ich osobných lyžiarskych štatistík.

 

„Myslíme si, že GOPASS je ďaleko od dokonalosti. To je dôvod, prečo GOPASS neustále vylepšujeme. S pokorou príjmame odozvy od zákazníkov. Veríme v to, že neexistujú neúspešné programy, ale len také, ktoré sa prestali zlepšovať. Nikdy by sme nedostali tieto ocenenia, ak by sme prehlásili, že GOPASS je dokonalý a každý zákazník je spokojný.“

 

GOPASSu gratulujeme, ďakujeme za skvelé správy z Londýna a prajeme, aby aj naďalej mali množstvo spokojných zákazníkov. :)

 

zdroj: pricewise.sk

Pridať komentár (0)